مقالات رسمي و تخصصي فرش و قاليچه مقالات رسمي و تخصصي فرش و قاليچه .

مقالات رسمي و تخصصي فرش و قاليچه

تركيب سركه با ساير مواد براي از بين بردن لكه فرش

پراكسيد هيدروژن يكي موادي ميباشد قاليشويي در مشهد كه براي پاك كردن لكه چربي آيتم استعمال قرار مي گيرد. كافي ميباشد، يك قاشق غذاخوري از پراكسيد هيدروژن را در يك ليتر آب گرم تركيب و با به كار گيري از ادغام نتايج، لكه‌هاي چربي را پاك فرمائيد. در تزكيه لكه با اين شيوه بايستي سرعت كار داشته باشيد و بلافاصله محل لكه را منزه نمائيد تا مواد شيميايي به فرش جراحت نزند. همينطور بهتر ميباشد كه هنگام اعمال اين فعاليت از ماسك به كار گيري نمائيد تا مواد شيميايي را استنشاق نكنيد.
آب ليمو و پراكسيد هيدروژن از ساير گونه هاي منزه‌كننده خانگي مي باشند كه آيتم استقبال خانم‌هاي منزل‌دار قرار ميگيرند. اين محلول اثر گذار، نقش يك وايتكس كار كشته را داراست و معمولا در شكل بروز لكه فرش سپيد و پر‌نور به فعاليت خواهد آمد. اين محلول همينطور ذرات چسبيده به فرش را از در ميان خواهد پيروزي؛ براي همين در شرايطي كه پيرو شايسته ترين برند لكه بر فرش ميباشيد، قبل از آن تحليل نمائيد كه آيا پراكسيد هيدروژن در خانه داريد يا اين كه نه.
ادغام موءثر ديگر، آمونياك و سركه ميباشد؛ البته سفارش مي گردد براي از ميان بردن لكه فرش دستباف از آن به كار گيري نشود؛ چرا‌كه ممكن ميباشد موجب تغيير و تحول رنگ فرش خواهد شد. سركه سپيد وقتي كه با روغن و نمك ادغام گردد براي از در ميان بردن لكه شاتوت روي فرش مي تواند بسيار اثر گذار باشد. از ساير تميز‌كننده‌هاي خانگي پودر بوراكس و سركه ميباشد كه در حفاظت از اطراف زيست نيز نقش خواهد داشت. اين محلول به كشتن كك و سوك نيز ياري مي‌نمايد.
مخلوط جوش شيرين با بقيه مواد براي تزكيه لكه فرش
مخلوط يك فنجان جوش شيرين با يك فنجان پودر بوراكس و يكسري قطره روغن، نوعي مايع لكه بر فرش توانا خانگي براي شما خواهد ايجاد كرد. بوراكس تميزكننده‌اي ميباشد كه به جهت خواصي كه داراست، آيتم استقبال طرف داران گوشه و كنار زيست قرار گرفته ميباشد و لكه‎ها را به خير از فرش مي‌زدايد. در عين هم اكنون جوش شيرين هم كه امكان متعددي در جذب عطر دارااست، تازگي را به فرش‌هاي شما بازخواهد گرداند.
پيش‌خيس از خاصيت سركه براي لكه‌بري گفته بوديم، مخلوط جوش شيرين و سركه سپيد نيز با ساخت‌و‌ساز دي اكسيد كربن به هم پا مقداري ريكا اعجاز خواهد كرد. شما با به كار گيري از اين محلول يا اين كه ادغام جوش شيرين و آب گرم مي توانيد يك لكه‌بر خانگي صحيح نمائيد. صرفا كافي ميباشد آن را در پياله خالي ريخته و از آن تحت عنوان اسپري لكه بر فرش به كار گيري نمائيد. يك ادغام ديگر جوش شيرين و برگ عطر ميباشد؛ جوش شيرين به هم پا نشاسته ذرت و پودر تالك نيز لكه فرش را به خير و خوبي نابود مي‌نمايد.


برچسب: قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۸:۲۳ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

انتخاب شوينده مناسب

مرحله غبارگيري
در   قاليشويي در مشهد  مرحله اول با استفاده از جاروبرقي به غبارگيري فرش بپردازيد. توجه كنيد كه جهت استفاده از جاروبرقي براي فرش‌هاي ابريشم به دليل حساسيتي كه دارند، بهتر است نيروي جاروبرقي خود را كاهش دهيد تا آسيبي به الياف‌هاي آن وارد نشود. اگر جاروبرقي در دسترس نداريد، مي توانيد به وسيله يك جاروي دستي يا تكاندن فرش به كمك فردي ديگر غبار و آلودگي‌هاي روي فرش را از بين ببريد.

پس از آن براي اطمينان بيشتر جهت نبود هيچگونه زباله اي درون الياف آن بهتر است دست خود را در جهت الياف فرش بر روي آن بكشيد و زباله هاي باقي مانده را به آرامي از ميان پرزهاي فرش بيرون آوريد.

 

مرحله لكه گيري
استفاده از سوداي خالص براي از بين بردن لكه‌هاي رنگي از سطح فرش در كنار نرساندن هيچ آسيبي به آن بسيار موثر مي‌باشد. دقت كنيد كه به وسيله يك دستمال سفيد تميز سوداي باقيمانده را از روي فرش پاك كنيد. لازم به ذكر است كه در اين مرحله از حرارت براي خشك كردن لكه اصلا استفاده نكنيد.

 

مرحله انتخاب شوينده مناسب
نوع لكه‌ها و ميزان جذب آن‌ها در استفاده از نمونه‌هاي مختلف شوينده تاثير دارد. بعنوان مثال روند پاك كردن لاك از روي فرش ابريشم با ديگر لكه‌ها تفاوت داشته و روش‌هاي مثل شستن فرش با وايتكس، در تميز كردن و شستشوي فرش ابريشم از بايد‌ها و نبايدهاي خاصي پيروي مي‌كند.

استفاده از شوينده‌هاي نامناسب و ناسازگار با رنگ و الياف فرش به او آسيب بسياري مي‌رساند؛ لذا توجه كنيد شوينده شما خنثي باشد تا بر روي رنگ فرش تاثير نامطلوبي نگذارد. براي انتخاب شوينده مناسب مي‌توانيد با متخصصين قاليشويي در بازارآنلاين "خدمت از ما" مشورت كنيد.

 

مرحله شستشوي فرش
دقت كنيد كه فرش‌هاي ابريشمي و پشمي را برخلاف فرش‌هاي صنعتي معمولي نبايد با آب داغ بشوييد و دماي آب بايد سرد و ولرم باشد. اگر در تست رنگ متوجه شديد كه فرش شما رنگ پس مي‌دهد، آن را از قبل خيس نكنيد چرا كه ممكن است قسمت‌هاي روشن رنگ قسمت‌هاي تيره را بگيرند و جلوه فرش از بين برود.

استفاده از شامپو فرش خانگي يا تميز كردن فرش با سركه در مراحل لكه بري و تميز كردن فرش ابريشم بايد برر طبق دستور شستشوي اين جنس كف پوش صورت گيرد. در غير اينصورت ممكن است آسيب با بافت فرش و از بين رفتن رنگ و الياف آن را به دنبال داشته باشد.

 

 


برچسب: قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۵۳:۲۴ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

نحوه پاك كردن لكه و روغن از فرش


روغن و چربي
تزكيه لكه روغن پخت‌وپز، كره، سس سالاد، پنير، تخم‌مرغ، شيره درخت، قلم شمعي، لوسيون، ريمل، رژ لب و لاك از روي فرش‌هايي با الياف تصنعي
قدم در آغاز: پارچه‌اي سپيد را    قاليشويي در مشهد  با مقدار مقداري حلال تر نماييد و يك‌سري ثانيه روي لكه فشار دهيد.

قدم دوم: محل لكه را با آب ولرم بشوييد.

قدم سوم: يك ساعت طاقت نمائيد تا فرش بي نقص كم آب خواهد شد. در‌صورتي‌كه لكه نادر‌رنگ‌خيس شد، فرآيند را تكرار فرماييد تا بدون نقص تميز خواهد شد.

تزكيه لكه كره، سس سالاد، پنير، تخم‌مرغ، روغن پخت‌وپز، شيره درخت، مدادشمعي، لوسيون، ريمل، رژ لب و لاك از روي فرش‌هايي با الياف طبيعي
لكه سس روي فرش - تزكيه لكه فرش

قدم در آغاز: پارچه‌اي سپيد را با مقدار مقداري حلال تر نمائيد و يك سري ثانيه روي لكه فشار دهيد.

قدم دوم: ماده شوينده را روي لكه اسپري فرمائيد؛ آن گاه محل را با پارچه‌ي سپيد كم آب فرمائيد.

قدم سوم: روي لكه، آب ولرم اسپري فرماييد؛ آن گاه محل را با پارچه‌ي سپيد كم آب نمائيد.

قدم چهارم: يك ساعت شكيبايي نماييد تا فرش بي نقص كم آب گردد. چنانچه لكه نادر‌رنگ‌خيس شد، روند را تكرار نماييد تا بي نقص منزه گردد.

به طبع بخوانيد: طرز تزكيه لكه ها از روي جامه؛ از في مابين بردن ۱۲ لكه‌اي كه سرسختانه چسبيده‌اند
تزكيه لكه گِل و گردوخاك از روي فرش‌هايي با الياف تصنعي
قدم در آغاز: نخست محل را خوب جارو بكشيد.

قدم دوم: پارچه‌اي سپيد را به مواد شوينده آغشته فرمائيد و يك‌سري توشه به‌زمان يك‌سري ثانيه روي لكه فرش فشار دهيد. ۱۵ دقيقه طاقت فرماييد، بعد از آن با پارچه‌ي سپيد ديگري آن را كم آب نمائيد.

قدم سوم: پارچه ديگري را با آب ولرم تر فرماييد و تعدادي ثانيه روي لكه فشار دهيد.

تزكيه لكه گِل و گردوخاك از روي فرش‌هايي با الياف طبيعي
قدم در آغاز: در آغاز محل را خوب جارو بكشيد.

قدم دوم: مواد شستشو را روي لكه اسپري نمائيد، آنگاه محل را با پارچه‌ي سپيد كم آب فرمائيد.

قدم سوم: روي لكه سركه سپيد اسپري فرمائيد، بعد محل را با پارچه‌ي سپيد كم آب فرماييد.

قدم چهارم: دوباره، روي لكه ماده هاي شوينده اسپري فرماييد، آنگاه محل را با پارچه سپيد كم آب فرماييد.

قدم پنجم: روي لكه آب ولرم اسپري فرمائيد، آن‌گاه محل را با پارچه‌ي سپيد كم آب نمائيد.

 


برچسب: قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۲۴:۱۳ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

لكه بري فرش

لكه بري فرش- از در بين بردن زردي فرش پس از شستن

 

 

 

تزكيه لكه شير كاكائو از فرش

ريختن شيركاكائو و  قاليشويي در مشهد  همين طور شكلات روي فرش منازلي كه نوباوه دارا هستند، ممكن ميباشد، خيلي رخداد بيافتد؛ استعمال از محلول آب سرد، ماده شوينده آنزيم دار، آمونياك و جوش شيرين و به كارگيري از مسواك يا اين كه برس براي لكه بري فرش در اين زمينه بسيار تاثير گذار ميباشد.

 

 

 

لكه بري فرش - تزكيه لكه شير كاكائو از فرش

 

 

 

شايسته ترين لكه بر فرش

با مطالعه مطالب به اشتراك گذارده، تا اين لحظه درخصوص لكه بري فرش و ترفندهاي معمولي براي لكه بري فرش؛ مي شود به يك سود اصلي در ارتباط شايسته ترين لكه بر فرش رسيد، كه متاع فرش و ماهيت لكه و همين طور نوع فرش بر طبق دستباف و ماشيني بودن و مشخص و معلوم باشد؛ چون مهمترين نكته در تشخيص و شناسايي شايسته ترين لكه بر فرش دقت به‌اين نكات نامبرده ميباشد.

 

 

 

در "سرويس از ما" به شايسته ترين متخصصين قاليشويي در شهر خويش دسترسي داريد.

 


برچسب: قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۲:۱۳ توسط:علي موضوع: نظرات (0)