مقالات رسمي و تخصصي فرش و قاليچه مقالات رسمي و تخصصي فرش و قاليچه .

مقالات رسمي و تخصصي فرش و قاليچه

بهترين مقايسه برندهاي فرش

در ايجاد كرد فرش دستباف قاليشويي در مشهد از پشم ، تارو پود و منسوجات حيواني و طبيعي مثل ( پشم بز ، پشم گوسفند و غيره ) به كارگيري مي‌گردد . بافت هاي طبيعي و حيواني بافت هاي با كيفيتي ميباشند كه‌اين آيتم در دوام و ارتفاع قدمت فرش دستباف ساخت‌و‌ساز گرديده تاثير دارااست . براي مثال پشم بافت مخمل مانندي داشته و ويژگي طبيعي آن سبب مي گردد تا با فضا زيست سازگار باشد . همينطور پشم در قبال حريق نيز مقاوم ميباشد . اين ماده ، رنگ طبيعي را به خير و خوبي جذب مي نمايد و در انتها يك رنگ براق را دربافت فرش خوا هيم رويت كرد . اين رنگ تا سال هاي دراز در بافت فرش فارغ از تغيير‌و تحول باقي خواهد ماند . ولي در بافت فرش هاي ماشيني از الياف غير طبيعي يا اين كه تصنعي و مصنوعي به كار گيري مي‌شود . در فرش هاي ماشيني از الياف پلي آكريليك ، پلي استر ، پلي پروپين و غيره به كارگيري مي‌شود . فرش هاي تشكيل شده با الياف پلي آكريليك از ديد نوع متاع و محبوبيت در مقايسه با ديگر موردها پذيرش گرديده مي باشند . فرش آكريليك از نگاه با كيفيت ، كالا مطلوب و دوام وقت گير خيس از ساير مفاد بافت فرش ماشيني ، پيشي دارااست . البته ارزش فرش ماشيني بافته گرديده از آكريليك به خيال برتري هايي كه دارااست بيشتر ميباشد . ولي اليافي مثل پلي استر به فرش ظاهري براق مي‌بخشند .


مقايسه ظواهر و ارزش فرش دستبافت با ظواهر و ارزش فرش ماشيني
يك فرش دستباف و يك فرش ماشيني تازه ممكن ميباشد در نگاهي معمولي تاحدودي باهم شبيه باشند البته در شرايطي‌كه نگاهي كارشناسانه و بادقت به آن بياندازيد متوجه الياف منحصربه‌فرد فرش دستباف خواهيد شد . الياف منحصربه‌فرد فرش عمقي بيشتر از فرش هاي دستباف داراست . امروزه با پيشرفت فوق العاده صنعت هاي به خصوص صنعت فرش ماشيني ، فرش هاي متنوعي به وسيله دستگاه هاي قوي قاليبافي بافته و ساخت ميشوند . فرش هاي ماشيني 1000 كتف و فرش ماشيني 1200 كتف به خيال و خاطر تعداد كتف زياد و تراكم بالا شباهت بسيار بالايي به فرش دستباف دارا هستند . ولي براي بها دونوع فرش ماشيني و فرش دستباف مي بايست بگوييم كه به طبع فرش دستباف از فرش ماشيني گرانتر ميباشد و در حالتي كه مي‌خواهيد فرشي بخريد كه همچون فرش دستباف باشد ولي بها كمتري داشته باشد به سراغ فرش ماشيني 1000 كتف يا اين كه فرش ماشيني 1200 كتف برويد .

درنهايت در صورتيكه دنبال فرش با دوام زمانبر و باكيفيت مي‌گرديد و ميزان دارايي برايتان اساسي وجود ندارد سفارش ما خريد فرش دستباف كاشان يا اين كه فرش دستبافت تبريز ميباشد . البته در‌صورتي‌كه دنبال فرش با قيمت خوب وطراحي خاص ميگرديد پيشنهاد ما خريد فرش ماشيني كاشان ميباشد . شما مي‌توانيد فرش كاشان را در رنگ ها و پباده سازي هاي گوناگون از تارنما فرش روز به طور اينترنتي و بي واسطه خريداري فرمائيد و فرش متبوع خويش را با ارسال فرش درب خانه تحويل بگيريد .


برچسب: قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۲۴:۴۲ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

روش از بين بردن لكه ها از روي فرش

درين نحوه براي از دربين بردن لكه ماژيك از روي فرش به دستمال نخي قاليشويي در مشهد الكل سپيد ، اسپري گيسو و مسواك قابل انعطاف نياز خواهيد داشت :
• در صدر دستمال نخي را به پاره اي الكل آغشته نمائيد و با حركات ضربه اي روي لكه ماژيك بزنيد تا جايي كه ديگر جوهري جذب آن نشود ، توجه نمائيد در صورتي‌كه دستمال را روي لك ماژيك بكشيد سبب بيش خيس پخش شدن آن گردد.
• در مرحله بعدي از يك دستمال نخي كم آب به كارگيري فرماييد تا خيسي فرش مقداري گرفته خواهد شد.
• بعداز اينكه نم نصيب متبوع دريافت شد پاره اي از اسپري موي را روي محل بزنيد تنها دقت نماييد كه از اسپري هايي بايستي بهره مند شد كه فاقد روغن باشد چراكه ممكن ميباشد الياف فرش زخم ببينند.
• پس از پاشيدن اسپري گيسو بر روي لكه ، فورا با يك مسواك با جنبش دوراني روي آن را منزه فرمائيد.
• راجع به لكه هاي ديرين خيس شايد نياز باشد فرآيند بالا را يك سري توشه تكرار نمائيد تا بطور بدون نقص منزه و منزه خواهد شد.
طريق دوم :
• قسمتي از فرش كه ماژيكي گرديده را در ظرفي دربردارنده سركه سپيد فرو ببريد و اذن دهيد تا تماما تر گردد.
• در مرحله بعدي بخش متبوع فرشتان را يك‌سري دقيقه با حوله گرمابه بپوشانيد.
• آن گاه يكسري توشه حوله را با فشار سفت روي لكه ماژيك بگذاريد و برداريد تا جايي كه ديگر اثري از لك ماژيك نماند.
• ممكن ميباشد به جهت به كارگيري از سركه فرش شما مقداري بوي نامطبوع بگيرد ، در‌اين‌صورت‌ شايسته ترين شيوه به كارگيري از بخارشوي هست ، در شرايطي كه قابليت به كار گيري از بخارشوي را نداريد از يك جارو برقي به كارگيري نمائيد. پاره اي آب سرد و پاره اي آب ليمو روي محل متبوع بماليد و آنگاه با جاروبرقي روي آن را جارو بزنيد.
نحوه سوم :
در‌صورتي‌كه فرشتان اخيرا بوسيله كشيده شدن ماژيك لك گرديده باشد مي‌توانيد صرفا با استعمال از يك تكه پارچه ي آغشته به الكل آن را بطور بدون نقص از در ميان ببريد و پاك كنيد.
روش تزكيه لكه چسب بر روي فرش
پاك كردن اكثر لكه‌ها از روي فرش عموما به‌ آساني ايفا مي‌گردد در حاليكه درباره‌ي برخي آلودگي ها مانند لكه‌هاي چسب اين مساله پاره اي مشقت بار خواهد بود. در شكل ساخت لكه چسب بر روي فرش بهتر ميباشد پيش از هرچيز داده ها روي باكس‌ي چسب را بخوانيد تا از نوع آن آگاه گرديد تا بتوانيد راهكار قابل قبولي جهت رفع آن بيابيد. به‌دنبال نيز ما به روشهايي براي نظافت كردن لكه هاي گونه هاي چسب اشاره مي كنيم :


برچسب: قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۹:۴۸ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

راهنماي خريد فرش دستباف

فرش دستباف اهل ايران از ديرباز پر اسم و رسم و آيتم استعمال بوده قاليشويي در مشهد مدرك آن نيز به وسيله گزنفون، تاريخ نگار يوناني در كتاب سيرت كوروش، ميباشد كه ميان سال هاي ۴۳۰ تا ۳۴۵ پيش از به دنيا آمدن مي نويسد:« ايرانيان براي اينكه بسترشان قابل انعطاف باشد قالي كوچك ذيل بستر خويش مي گسترند.» انسان از هنگامي كه خويش را آشنايي و ضرورت وجود لازمات معاش را احساس نمود، به فكر داشتن منسوجي بود تا او‌را در قبال سوزوسرما و رنج زمين محافظت كند. پشم و مو حيواناتي مانند گوسفند و بز، اول يافته هاي انسان براي برآوردن اين نياز بود و متعاقباً پوست اين حيوان ها اول زيرانداز يا اين كه به عبارت ديگر، فرش منسوج بود.
در‌پي تحول و پيشرفت در معاش، انسان يادگرفت كه مي‌تواند با در هم نمودن و فشار دادن الياف پشم، زيراندازي قطور خيس و گرم خيس به اسم نمد تنظيم كند. متعاقباً با يادگرفتن فوت و فن ريسندگي و تابندگي، نخ هاي پشمي را ساخت نمود و براي اوليه توشه با مخلوط حرفه نخ هاي افقي و عمودي نخ هاي پشم، گليم را اختراع كرد و اين سرآغازي بود براي نوآوري فرش گره دار يا اين كه پرزدار كه هنر و فني توسعه يافته خيس بود.
فرش كلمه اي عربي ميباشد كه به معناي زمين ميباشد و در لهجه فارسي دارنده مفاهيمي مانند عظيم شدن، زيرانداز و كفپوش ميباشد. با دقت به تمجيد فوق مفاهيمي مانند گليم، نمد، زيلو، فرش دستباف و ماشيني را ميتوان فرش دانست.
تاريخچه فرش دستباف
با دقت به تاريخچه كهني كه در ساخت و ساز فرش دستباف اهل ايران وجود دارااست اينك ميتوان بيان كرد جنس بافته گرديده بدست هنرمندان اهل ايران جزء برگزيدگان و زيباترين نوع فرش در عالم ميباشد كه‌اين فرمان از نگاه كارشناسان ميان المللي فرش تائيد گرديده است اما با وجود آنكه در سال ۱۳۲۸ خورشيدي اول فرش هاي گره دار بعنوان پوشش اسب و يا اين كه در خيمه صحرانشينان آيتم به كار گيري قرار گرفته ميباشد و بعد از آن در ساخت اين كالا پيشرفت هاي متعددي به دست آمده پژوهشگران معتقدند كه استارت شكوفايي هنر فرش بافي در كشور ايران به قرن ۱۶ و ۱۷ ميلادي برمي شود.
در سال هاي گذشته با پيشرفت تكنولوژي در خيلي از قضيه ها براي مثال مسئله ساخت فرش و تابلو فرش، شاهد تغيير و تحول و تحولات بسيار عظيمي در ساخت اين مال بوديم؛ به طوريكه نخست ايجاد فرش بدست هنرمندان اهل ايران، نقش هاي بسيار بي آلايش و طرح هاي سادگي روي اين محصول ها نساجي پياده مي‌شد اما با سپري شد فرصت تحول شگرفي در ساخت‌و‌ساز اين جنس پديدآمد و اين فرمان سبب تنوع بي سابقه در بازار فرش دستباف شد.
رجشمارها در فرش دستباف
رجشمارهاي رايج در فرش بافي كشور‌ايران از ۲۰ تا ۹۰ رجي است. معمولاً فرشهاي درشت باف ۲۰ و ۲۵ رجي و فرشهاي ايلياتي درشت بافت معمولاً حدود ۳۰ رجي مي‌باشند فرشهاي ميانگين خوب ۴۰، ۴۵ و ۵۰ رجي مي‌باشند. فرشهاي خوب ۵۰ تا ۹۰ رجي ميباشند.
اشكال فرش دستباف
گونه هاي فرش دستباف از جنبه هاي مختلفي مجموعه بندي مي گردند؛ اشكال فرش بافت دست از نگاه متاع تار و پور و پرز آن و گونه هاي فرش دستباف از لحاظ اندازه، هركدام از گونه هاي فرش دستباف، زيبايي هاي خاص خودش را دارااست و شما مي‌توانيد با دقت به نوع نياز و ذوق خويش آنرا گزينش فرماييد.


برچسب: قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۲۵:۱۶ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

گليم چيست و نحوه شستشوي گليم

گليم كالايي ميباشد كه قيمت دنيوي و معنوي بالايي داراست قاليشويي در مشهد و اساسي ميباشد كه در شكل كثيفي به طور اصولي شسته گردد. دو رويكرد براي شستن گليم وجود دارااست. شستشوي آن در خانه و يا اين كه سپردن آن به دست متخصصين قاليشويي. غبارگيري بي آلايش از گليم در خانه توسط جاروبرقي ايفا مي‌شود. بعضا به خطا با جاروبرقي به گليم مي كوبند، البته اين عمل موجب گسيختگي تار و پود گليم گرديده و به آن لطمه مي‌زند. جاروبرقي مي بايست در سمت خواب گليم صورت بپذيرد.
گليم را در محلي بيرون از خانه خويش و بر روي علف يا اين كه ماسه به همپا آب سرد بشوييد و از قرار دادن آن بر روي سطح صاف بپرهيزيد؛ چون نياز ميباشد كه آب به كارگيري جهت شستشوي گليم از طرف ديگر آن بيرون خواهد شد در غير اين شكل با ماندن در تاروپود آن منجر از ميان رفتن تدريجي رنگ آن خواهيد شد.
از يك صابون خانگي قابل انعطاف طبيعي و يا اين كه شامپو نوپا جهت شستشوي گليم به كارگيري نماييد.
از يك براش قابل انعطاف به كارگيري فرمائيد و هر دو طرف گليم را به آرامي بسابيد.
گليم را در جايي كه سايه قراردارد پهن فرماييد تا كم آب گردد.
در مرحله آن‌گاه با به كارگيري از شامپو فرش، گليم شسته ميشود. به كار گيري از شامپو فرش نامناسب مال گليم را وخيم كرده و موجب زبري، كهنگي و يا اين كه تغيير تحول رنگ آن ميشود.
همينطور شستن گليم با آب خالي نيز سبب ساز ماندن رطوبت روي آن مي‌گردد و در فيض اين مال بوي بدي خواهد گرفت.

يكي معضلاتي كه شستشوي خانگي گليم براي اشخاص داراست، كم آب كردن آن بخصوص در روز ها سرد سال ميباشد. پهن كردن گليم از روي بند يا اين كه نرده به بافت آن جراحت ميزند و فعاليت صحت وجود ندارد.

در صورتي گليم شما نادر رنگ گرديده از مخلوط برابر سركه سپيد و آب سرد براي شستشوي گليم استعمال نماييد.


برچسب: قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۲۶:۲۸ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

شستن فرش هاي كرمي و روشن

آب ولرم، فرچه ي منحصر قاليشويي يا اين كه دستمال قاليشويي در مشهد سركه يا اين كه آبليمو و آب ژاور اولي مرحله ازبين بردن لكه هاي به وجود آمده روي فرش اين ميباشد كه با دقت به كالا فرش و رنگ آن بايستي طريق هاي مختلفي را به فعاليت موفقيت شستشوي فرش هاي كرمي رنگ همواره مشقت بار خيس از فرش هاي ديگر ميباشد.

دومي مرحله اصلاح كردن محلول پس كمي آب ولرم را با 20 گرم سركه و يك واحداندازه گيري مايع شستشوي فرش تركيب مي‌كنيم، بعد به وسيله اسپري آن را روي كليه بخش ها ريخته و به آرامي به وسيله فرچه يا اين كه دستمال روي سطح فرش مي ماليم اگرلكه ي به وجود آمده تيره ميباشد و به مشقت منزه مي گردد بهتر ميباشد اين مرحله را تا بي رنگ شدن يا اين كه نادر رنگ شدن لكه جاري ساختن دهيد اين طريق شستن فرش مطلوب فرش هاي پر‌نور و كرم ميباشد.

در مواقعي كه ناچار بوديد ميتوانيد از سفيده كننده در ادغام خويش به كارگيري نمائيد. ولي حواس تان باشد كه ايمني و سالم خويش را تركيب كردن سفيده كننده با وسايل ديگر براي منزه شدن بيشتر به خطر نيندازيد دقت فرمائيد مقطع فرصت ماندن سفيده كننده روي فرش بيش تر از حد نياز نباشد چراكه منجر جراحت به بافت فرش و تغيير تحول رنگ مهم آن ميشود.

براي آبكشي كردن فرش بهتر از لگني در ذيل آن بخش قرار دهيد و هم‌زمان با ريختن آب فرش را با فرچه بسابيد پس از اين فعاليت مي قدرت آن را در معرض آفتاب قرار اعطا كرد يا اين كه به وسيله پارچه آبگيري كرد و از اسباب و اثاث در دسترس مانند بخاري كولر گازي يا اين كه سشوار براي كم آب كردن فرش ياري گرفت.

يادگرفتن شستن فرش هاي كرمي
نحوه شستن فرش كرمي
فرش كرمي تعيين قابل قبولي براي منزل هاي امروزي و شيك ميباشد كه جلوه ي دور و بر را دو چندان مي نمايد البته سشتشوي فرش هاي كرمي به خيال و خاطر پر‌نور بودن آن دردسر متعددي داراست. آنگاه از وقتي كوتاه كه از فرش كرم استعمال كرديد متوجه ميشويد كه شيوه شستشوي آن تا چه اندازه مشقت بار ميباشد. البته براي خودداري از آلوده شدن آن چه شغل هاي مي اقتدار ايفا اعطا كرد؟

برخي از اشخاص حتي بعداز بازگرداندن فرش از قاليشويي از پاك نشدن آن گلايه دارا هستند. اما مي بايست به‌اين زمينه اعتنا داشت حفظ و نظافت كردن به موقع فرش ها هم بي تاثير وجود ندارد در منزه نشدن بعدي آن حتي با وجود دادن فرش به قاليشويي از جمله وقتي كه يك فرش پر‌نور را براي مدتي وقت گير در معرض گرد و خاك مي‌گذاريد به جهت نفوذ خاك به لايه هاي زيرين سبب ساز كدر شدن بافت آن مي شود كه مدام فرش را آلوده و كثيف جلوه ميدهد.


برچسب: قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۶:۲۸ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

شستن فرش از دوجهت بسيار مهم و ضروري است

۱- منجر محافظت ، زيبايي و جلوه فرش مي شود

۲- شستن به موقع فرش ه ا و قاليشويي در مشهد پاك نگه داشتن آن ها به شدت مي تواند در ارتقا قدمت فرش و ريشه هاي آن تاثير بسزايي داشته باشد. ماندن آلودگي، گردوغبار در الياف فرش به گذر زمان سبب تغيير تحول رنگ قالي و همينطور سست شدن الياف فرش مي شود. همانطور كه مي‌دانيد شستن فرش به دو شكل دستي و مكانيكي(به وسيله شركتهاي داراي اعتبار قاليشويي) اعمال مي شود . بر حسب وضعيت كساني ترجيح مي‌دهند فرششان به وسيله خودشان شسته خواهد شد و افرادي هم ترجيح مي‌دهند اين كارا به قاليشويي بسپارند كه اما هر مورد از اين نحوه ها مزايا و معايبي هم داراست كه موقتا وارد اين مشاجره نخواهيم شد.نگرش شستن فرش ماشيني در خانه
جاي شستن را نخست معين فرماييد:
مهم ترين قسمت براي شستن فرش گزينش يك جاي مطلوب با خصوصيت هاي خاص ميباشد:

شايد با ديدن اين تيتر شما كه يك سوئيت نشين ميباشيد اين پرسش در ذهنتان خطور نمايد كه چه‌گونه مي توانيد در آپرتمان فرشتان را پاك فرماييد . نگران نباشيد درآپديتهاي بعدي اين نوشته‌ي علمي بدين قضيه مي‌پردازيم و تكنيك هايي را معرفي خوا هيم كرد.

مكاني را كه شما مي‌خواهيد در آن بخش فرش را پهن فرماييد نياز به رعايت يكسري مورد ها داراست.

۱#: سطح انتخابي شما براي شستوشو نبايد آسفالت باشد.

۲#: پيش از پهن كردن فرش در آغاز سطح متبوع را به طور كامل از هرگونه خاك ، سنگ ريزه و … منزه نمائيد و با آب بشوييد ( عدم دقت بدين عمل مي‌تواند به پشت فرش شما جراحت وارد نمايد.)

۳#:سطح متبوع بهتر ميباشد يه خرده شيب دار باشد.

وقتي كه از تك تك اين مورد ها مطمئن شديد درحال حاضر مي توانيد فرش را در مكان معلوم پهن نماييد.


فرش را از تك تك جهات جزء به جزء برسي فرماييد (مهم‌ترين آيتم):
آيتم دوم مهم‌ترين و كليدي ترين عمل، پيش از شستن فرش ميباشد كه با دقت به تجربه عبد و بنده اكثر اشخاص اين گزينه را در حيث نميگيرند.

پيش از اينكه استارت به شستن نمائيد مطلقا يك يا اين كه دوبار تك تك سطح و پشت فرش و همينطور گوشه هاي فرش ( سمت شيرازه و ريشه ها) را كاملا و ظريف برسي نمائيد كه در حالتي‌كه فرش شما به هر علتي معيوب گرديده باشد (مثل: سوختگي،پاره گي ، پوسيدگي و …) سريعا آنرا جهت تعمير به يك رفوگر داراي تخصص بسپاريد. آن‌گاه مبادرت به شستن فرشتان فرماييد.


برچسب: قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۵:۲۹ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

شستن فرش از دوجهت بسيار مهم و ضروري است

۱- منجر محافظت ، زيبايي و جلوه فرش مي شود

۲- شستن به موقع فرش ه ا و قاليشويي در مشهد پاك نگه داشتن آن ها به شدت مي تواند در ارتقا قدمت فرش و ريشه هاي آن تاثير بسزايي داشته باشد. ماندن آلودگي، گردوغبار در الياف فرش به گذر زمان سبب تغيير تحول رنگ قالي و همينطور سست شدن الياف فرش مي شود. همانطور كه مي‌دانيد شستن فرش به دو شكل دستي و مكانيكي(به وسيله شركتهاي داراي اعتبار قاليشويي) اعمال مي شود . بر حسب وضعيت كساني ترجيح مي‌دهند فرششان به وسيله خودشان شسته خواهد شد و افرادي هم ترجيح مي‌دهند اين كارا به قاليشويي بسپارند كه اما هر مورد از اين نحوه ها مزايا و معايبي هم داراست كه موقتا وارد اين مشاجره نخواهيم شد.نگرش شستن فرش ماشيني در خانه
جاي شستن را نخست معين فرماييد:
مهم ترين قسمت براي شستن فرش گزينش يك جاي مطلوب با خصوصيت هاي خاص ميباشد:

شايد با ديدن اين تيتر شما كه يك سوئيت نشين ميباشيد اين پرسش در ذهنتان خطور نمايد كه چه‌گونه مي توانيد در آپرتمان فرشتان را پاك فرماييد . نگران نباشيد درآپديتهاي بعدي اين نوشته‌ي علمي بدين قضيه مي‌پردازيم و تكنيك هايي را معرفي خوا هيم كرد.

مكاني را كه شما مي‌خواهيد در آن بخش فرش را پهن فرماييد نياز به رعايت يكسري مورد ها داراست.

۱#: سطح انتخابي شما براي شستوشو نبايد آسفالت باشد.

۲#: پيش از پهن كردن فرش در آغاز سطح متبوع را به طور كامل از هرگونه خاك ، سنگ ريزه و … منزه نمائيد و با آب بشوييد ( عدم دقت بدين عمل مي‌تواند به پشت فرش شما جراحت وارد نمايد.)

۳#:سطح متبوع بهتر ميباشد يه خرده شيب دار باشد.

وقتي كه از تك تك اين مورد ها مطمئن شديد درحال حاضر مي توانيد فرش را در مكان معلوم پهن نماييد.


فرش را از تك تك جهات جزء به جزء برسي فرماييد (مهم‌ترين آيتم):
آيتم دوم مهم‌ترين و كليدي ترين عمل، پيش از شستن فرش ميباشد كه با دقت به تجربه عبد و بنده اكثر اشخاص اين گزينه را در حيث نميگيرند.

پيش از اينكه استارت به شستن نمائيد مطلقا يك يا اين كه دوبار تك تك سطح و پشت فرش و همينطور گوشه هاي فرش ( سمت شيرازه و ريشه ها) را كاملا و ظريف برسي نمائيد كه در حالتي‌كه فرش شما به هر علتي معيوب گرديده باشد (مثل: سوختگي،پاره گي ، پوسيدگي و …) سريعا آنرا جهت تعمير به يك رفوگر داراي تخصص بسپاريد. آن‌گاه مبادرت به شستن فرشتان فرماييد.


برچسب: قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۵:۱۲ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

تشخيص فرش تقلبي

قبل از خريد فرش دستباف، آشنايي با گونه هاي فرش و نحوه تشخيص فرش مرغوب از فرش نامرغوب از اهميت فراواني برخوردار است. پيرو راهنماي گزينش و خريد فرش دستباف، پس از معرفي انواع فرش دستباف موجود در بازار فرش ميهن به معرفي طريق‌هاي تشخيص كيفيت اين فرش‌ها خواهم پرداخت قاليشويي در مشهد كارشناسان فرش معتقدند ارزش هنري يك قالي يا قالي‌كوچك به نقشه، ميزان به كار گيري از رنگ‌هاي طبيعي و هماهنگي قرارگرفتن اين رنگ‌ها در كنار هم بستگي دارااست، ولي ارزش يك قالي يا قاليچه بيشتر به نقشه و رنگ، جنس نخ، تار و پود و پرز آن و ميزان ريزبافي و درشت‌بافي آن ربط داراست. انواع فرش دستباف بر پايه ي متاع الياف انواع فرش دستباف را براساس كالا الياف آنان به يكسري مجموعه تقسيم مي گردد: قالي كل پشم فرشي كه تار، پود و پرز آن از پشم باشد. اين نوع قالي‌ها به دليل متاع پرزها درشت بافت ميباشند. قالي خرسك كه از ضخيم‌ترين پشم‌ها بافته مي‌گردد جزء اين تيم مي‌باشد. قالي تك تك پشم مزيت‌هايي همچون بادوام و مقاوم‌بودن، قدرت برگشت‌پذيري پرزها پس از پاخوردن، قدرت بالاي جذب رطوبت و… را داراست. اين نوع قالي سنگين و از نظر قيمت خوب‌تر مي‌باشد و كمتر مي‌اقتدار نوع هنري با ظرافت بالاي بافت را در آن‌ها پيدا كرد.
قالي چله پشم
نوعي قالي كه چله آن از پشم است ولي پرزهايش تنها از پشم نيست.
قالي تك تك ابريشم
فرشي كه تار و پود و پرز آن همه از ابريشم مي‌باشد. اين نوع قالي معمولا بسيار ريزبافت مي‌باشد و ارزش هنري زياد و ولي ارزش زيادي دارااست. چنين قالي يا قاليچه‌اي برخلاف ظاهر نرم و نازك و ظريفش، در مقابل لكه‌ها بسيار مقاوم هست؛ يعني در‌حالتي كه آب، چاي، نوشابه يا هر نوع مايع ديگري را رشد ريختيد، مايحتاج نيست ضربان قلبتان را اندازه بگيريد؛ كافي هست آن را با يك دستمال مرطوب و كمي شامپو فرش بشوييد؛ مثل اولش خواهد شد.
قالي كف ابريشم
فرشي كه چله آن پشم مي باشد البته تمام آيتم آن از ابريشم بافته شده است.
قالي گل ابريشم
چله اين قالي‌ از پشم مي‌باشد ولي گل‌ها و احيانا برگ‌هاي جانور در نقشه از نخ ابريشم و بقيه پرزها از پشم بافته مي‌شود. اين نوع قالي‌ها ممكن مي‌باشد بها كمتري نسبت به قالي مجموع ابريشم داشته باشند البته قيمت هنري زيادي دارند.


برچسب: قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۶:۴۹ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

راهنماي تخصصي خريد فرش دستباف

فرش هاي ماشيني در مجموعه بندي خويش به اشكال فرش اكريليك ، قاليشويي در مشهد فرش پلي استري، فرش پلي پروپلين و … تقسيم مي شوند. مجموعه بندي گونه هاي فرش درين نوشته‌ي علمي مي‌توانيد ببينيد. با دقت به نكاتي كه در باب كيفيت و تكنولوژي آيتم استعمال در فرش هاي اكريليك وجود داراست، بها اين نوع فرش فراتر ميباشد. در صورتيكه با ارزش زير خيس از بها هاي فرش اكريليك مواجهه شديد ممكن ميباشد فرش اكريليك نباشد. اما بعضي فروشندگان، فرشي كه درصدي اكريليك دارااست و از تركيب نخ پلي استر و اكريليك مصرف شده را به مكان فرش اكريليك معرفي مي نمايند. در صورتيكه با تيتر هاي فرش ارزان يا اين كه فرش به بها سوله مواجه شديد بهتر ميباشد لحظه اي درنگ فرماييد. با محاسبه نكات نقل شده و ارزيابي اصل بودن ميتوانيد با باور بيشتري فرش گزينه نظرتان را بخريد. ولي مدام سفارش ما اين ميباشد كه از وب سايت ها و مركز ها داراي اعتبار فرش اصل را خريداري فرمائيد.
• كلام آخري با خريداران فرش
• خريد فرش بسته به نياز شما دارااست. چنانچه درپي فرشي به ياد ماندني و با كيفيت خوب براي پذيرايي خويش مي‌باشيد توصيه ما به شما فرش اكريليك ميباشد.با اعتنا به وجود فرش هاي تقلبي خريد از جاي هاي داراي اعتبار و آشنايي فرش اصل و تشخيص فرش اكريليك مهم‌ترين نكته اي ميباشد كه بايستي رعايت فرمائيد.
• .
• نكته ۴: بوي بد مواد پلاستيكي و مواد نفتي نشانه از نامرغوب بودن كالا نخ خاب فرش دارااست. نخ خاب اكريليك ابدا اينگونه بويي ندارد.
• نكته ۵: نخ اكريليك در مقابل پا تناول كردن مقاومت بالايي دارااست و خواص رجوع پذيري فوق العاده اي داراست. در شكل استعمال زياد از فرش با كالا اكريليك خاب فرش از في مابين نمي رود. نبود اين خواص در فرش هاي ديگر سبب ساز مي گردد بعداز مدتي به كارگيري فرش به لحاظ نازك خيس رسد.
• نكته ۶: نخ هايي كه در فرش هاي اكريليك به عمل ميروند دارنده درخشندگي و سرزندگي بيشتري ميباشند. به گونه اي كه فرش با كالا اكريليك شادتر به لحاظ ميرسد.


برچسب: قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۵:۴۷ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

انفجار ctr سايت و ارتقا رتبه گوگل در 7 روز

صفحه 1 گوگل رديف 1 گوگل ديگر رويا نيست .

با بسته هاي جستجو و كليك ارگانيك گوگل نسخه كولاك ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد.

فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه كولاك فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .

اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.

نكته:

  1.  در اين سرويس كليه جستجو ها و كليك ها از نتايج فارسي با كاربران و IP هاي ايراني خواهد بود كه Dwell Time و زمان ماندگاري هر يوزر از لحظه جستجو و كليك تا خروج از سايت نيز حداقل از 30 ثانيه شروع مي شود و در بسته هاي ويژه تا 2,5 دقيقه متفاوت خواهد بود .
  2.  با توجه به اينكه ما از اين سرويس در پروژه هاي خود استفاده مي كنيم ظرفيت اين سرويس محدود بوده و غير قابل تمديد است

سرويس جستجو و كليك ارگانيك گوگل نسخه كولاك چه كاربردها و امكاناتي دارد :

  • انفجار و ارتقا فوري و همزمان Total Impressions , Total Clicks
  • انفجار و ارتقا فوري 99.9% Average CTR نمونه 1 نمونه 2
  • انفجار و ارتقا فوري Average position
  • ارتقا فوري رتبه سايت و كلمات كليدي در گوگل تا رديف برتر Google
  • ارتقا رنك الكسا ايران و جهاني
  • قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي
  • قابليت انتخاب محيط جستجو موبايل يا دسكتاپ
  • قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa

برچسب: ارتقا ctr،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۷:۴۷ توسط:علي موضوع: نظرات (0)