مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه .

مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه

قیمت بهترین فرش ماشینی بازار کاشان


از آنجایی که فرش یک کدام از مهم‌ترین نیازهای مهم در چینش داخلی هر منزل ای به حساب می‌آید ، تنظیم و خرید فرش ماشینی با کیفیت و مطلوب در سکو مهمی قراردارد . درحال حاضر علاوه بر کیفیت ،  قالیشویی در مشهد  زیبایی و دیگر خصوصیت های اساسی در هر فرش ماشینی ؛ اشخاص به موردی مانند ارزش کالا نیز دقت می نمایند . اینک اکثر زمان ها اشخاص درصد خرید یک فرش ماشینی کیفیت خوب و رتبه یک با مطلوب ترین ارزش می‌باشند . در‌این نوشته‌ی‌علمی میخواهیم مواقعی که در بها فرش کاشان تاثیر دارااست را آیتم محاسبه در اختیار بگذاریم . بها فرش ماشینی با اعتنا به عواملی مختلف قابل تغییر تحول است که هرمورد را به طور غیر وابسته چک مینماییم . اولی برهان اثر گذار در ارزش فرش و مهم ترین آن ، محصول الیاف به فعالیت رفته در فرش میباشد که به عنوان نخ های خاب ، تار و پود به عمل رفته میباشد . مثلا در‌این نصیب ذکر 100 % اکریلیک بودن الیاف به تنهایی کافی نبوده و ادله بر کیفیت بالای فرآورده نیست . بها در فرش ماشینی وقتی که ویژگی ها آن تغییر میکند ، متغیر بوده و کم و بیش می توان به همین ادله میباشد که بها هایی گوناگون در عرصه فرش ماشینی مشاهده می‌نماییم . از همین رو کارگاه ، فرش های تولیدی خویش را کیفیت بالا های متفاوتی بافته و عرضه می کند . در‌پی مهم ترین دست اندرکاران اثرگذار در بها فرش ماشینی کاشان را با یکدیگر مرور می‌کنیم .

 

تعداد تراکم عرضی و طولی
یکی مهم ترین مورد هایی که در هنگام نظارت و مقایسه فرش در لحاظ داشته باشید ، تعداد تراکم و کتف فرش میباشد . یک تخته فرش ماشینی در دو بعد از آن عرضی و طولی از تعداد گره های بافته گردیده متفاوتی برخودار میباشد . به آحاد گره های بافته گردیده در یک متر از پهنا را تراکم عرضی میگویند و به تمام گره های بافته گردیده در یک متر از ارتفاع را تراکم طولی می نامند . می بایست این نکته را نیز در لحاظ گرفت که هر چه معیار کتف و تراکم در یک فرش بیشتر باشد ، وسعت الیاف به عمل رفته در آن نیز ارتقا مییابد که سود این کار ریزبافت بودن فرش ماشینی را در پی خواهد داشت . ذکر این نکتته درین نصیب موردنیاز میباشد که با ارتقا تعداد کتف و تراکم ، ارزش کالا نیز ارتقاء می‌یابد . اساسا تعداد کتف های رایج در فرش عبارت میباشد از 350 کتف ، 500 کتف ، 700 کتف ، 1000 کتف و 1200 کتف با تراکم 2550 ، 2700 ، 3000 و 3600 . شما برای مقایسه ارزش در فرش ماشینی بایستی فرش هایی که با خصوصیات و تعداد کتف و تراکم یکسان را تعیین نموده و گزینه ارزیابی قرار دهید و ارزش ها را با همدیگر مقایسه فرمایید .

 

سایز و بعدها
امروزه با دقت با به معماری منازل که اکثر اوقات امروزی بوده و متراژ بالایی نیز ندارند ، فضای متعددی را را نمی توانند برای فرش های والا و سنتی تخصیص دهند . از همین رو اکثر اوقات اشخاص ترجیح می‌دهند از فرش هایی با بعدها استاندارد و کوچک استعمال کنند . بعد ها استاندارد مو جود در بازار عبارت میباشد از فرش ماشینی 12 متری ، فرش ماشینی 9 متری و فرش ماشینی 6 متری . اشخاصی که در سوئیت ها معاش می نمایند اکثر اوقات خواستار فرش ماشینی با متراژ 9 متر و 6 متر می باشند .

 

نوع الیاف و کیفیت آن
از سایر عامل ها اساسی که در کیفیت نقشی اصلی داراست متاع الیاف مصرفی و نوع آهار میباشد . اساسا فرش های ماشینی را با الیافی زیرا bcf ، پلی استر ، اکریلیک و یا این که ترکیبی از این ها می بافند که در‌این دربین فرش ماشینی اکریلیک از مرتبه کیفیت و بها بالاتری برخوردار میباشد . میان نخها و الیافی که در بافت فرش گزینه به کارگیری قرار میدهند ، اکریلیک و پشم دارنده بیشترین دوام و ارتفاع قدمت میباشند . اما با جاری ساختن فرآیندی زیرا هیت ست روی نخ ها در ارتقا کیفیت و قدمت فرش همین طور ارزش آن نیز بی تاثیر نیست .

 

نوع دستگاه بافت
از سایر مواقعی که می اقتدار اعلام‌کرد در بها فرش مفید میباشد ، دستگاه بافت فرش ماشینی میباشد . دو شرکت بسیار پر اسم و رسم وندوویل بلژیک و شونهر آلمان در عرصه ایجاد دستگاه و ماشین آلات بافت فرش کار می کنند . اکثر وقت ها فرشهای ماشینی بافته و ایجاد گردیده در کشور‌ایران بوسیله دستگاه های امروزی HCP ، HCI ، schoher آلمان میباشد .

 

کمپانی تولیدکننده
از عامل ها اصلی در هنگام تعیین فرش ماشینی مطلوب ، دقت و اعتنا به کمپانی آفریننده آن میباشد . اینک تعداد متعددی از تولیدکنندگان فرش ماشینی درین عرصه عمل می نمایند . ولی در‌این در میان برندهای دارای اعتبار آحاد کارایی خویش را برای ساخت‌و‌ساز تولیدها کیفیت خوب و بادوام به عمل رفته که‌این آیتم نیز در تغییر تحول ارزش تولیدها گوناگون ، گوناگون خواهد بود .

 

معیار عرضه و تقاضا
یک کدام از مهم‌ترین فاکتورهای موءثر در ارزش فرش ماشینی ، معیار عرضه و تقاضا در بازار میباشد . فروشگاه آنلاین راگا با حذف واسطه های فروش و مخارج مازاد ، قابلیت و امکان خرید بدون واسطه فرش ماشینی را از کارگاه مهیا کرده است که کلیه تولید ها جان دار در وبسایت با ارزش درب سوله عرضه می‌گردد . مغازه الکترونیکی فرش راگا از نشان متکی بودن الکترونیکی برخوردار‌است که‌این گزینه خویش آرم از دارای اعتبار بودن این وبسایت داراست . کلیه تولیدها ارائه گردیده در وب سایت دارنده تضمین اصل بودن میباشد و از 10 سال تضمین طومار دارای اعتبار شامل است .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۵۷:۴۴ توسط:علی موضوع: نظرات (0)