مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه .

مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه

بهترین مقایسه برندهای فرش

در ایجاد کرد فرش دستباف قالیشویی در مشهد از پشم ، تارو پود و منسوجات حیوانی و طبیعی مثل ( پشم بز ، پشم گوسفند و غیره ) به کارگیری می‌گردد . بافت های طبیعی و حیوانی بافت های با کیفیتی میباشند که‌این آیتم در دوام و ارتفاع قدمت فرش دستباف ساخت‌و‌ساز گردیده تاثیر دارااست . برای مثال پشم بافت مخمل مانندی داشته و ویژگی طبیعی آن سبب می گردد تا با فضا زیست سازگار باشد . همینطور پشم در قبال حریق نیز مقاوم میباشد . این ماده ، رنگ طبیعی را به خیر و خوبی جذب می نماید و در انتها یک رنگ براق را دربافت فرش خوا هیم رویت کرد . این رنگ تا سال های دراز در بافت فرش فارغ از تغییر‌و تحول باقی خواهد ماند . ولی در بافت فرش های ماشینی از الیاف غیر طبیعی یا این که تصنعی و مصنوعی به کار گیری می‌شود . در فرش های ماشینی از الیاف پلی آکریلیک ، پلی استر ، پلی پروپین و غیره به کارگیری می‌شود . فرش های تشکیل شده با الیاف پلی آکریلیک از دید نوع متاع و محبوبیت در مقایسه با دیگر موردها پذیرش گردیده می باشند . فرش آکریلیک از نگاه با کیفیت ، کالا مطلوب و دوام وقت گیر خیس از سایر مفاد بافت فرش ماشینی ، پیشی دارااست . البته ارزش فرش ماشینی بافته گردیده از آکریلیک به خیال برتری هایی که دارااست بیشتر میباشد . ولی الیافی مثل پلی استر به فرش ظاهری براق می‌بخشند .


مقایسه ظواهر و ارزش فرش دستبافت با ظواهر و ارزش فرش ماشینی
یک فرش دستباف و یک فرش ماشینی تازه ممکن میباشد در نگاهی معمولی تاحدودی باهم شبیه باشند البته در شرایطی‌که نگاهی کارشناسانه و بادقت به آن بیاندازید متوجه الیاف منحصربه‌فرد فرش دستباف خواهید شد . الیاف منحصربه‌فرد فرش عمقی بیشتر از فرش های دستباف داراست . امروزه با پیشرفت فوق العاده صنعت های به خصوص صنعت فرش ماشینی ، فرش های متنوعی به وسیله دستگاه های قوی قالیبافی بافته و ساخت میشوند . فرش های ماشینی 1000 کتف و فرش ماشینی 1200 کتف به خیال و خاطر تعداد کتف زیاد و تراکم بالا شباهت بسیار بالایی به فرش دستباف دارا هستند . ولی برای بها دونوع فرش ماشینی و فرش دستباف می بایست بگوییم که به طبع فرش دستباف از فرش ماشینی گرانتر میباشد و در حالتی که می‌خواهید فرشی بخرید که همچون فرش دستباف باشد ولی بها کمتری داشته باشد به سراغ فرش ماشینی 1000 کتف یا این که فرش ماشینی 1200 کتف بروید .

درنهایت در صورتیکه دنبال فرش با دوام زمانبر و باکیفیت می‌گردید و میزان دارایی برایتان اساسی وجود ندارد سفارش ما خرید فرش دستباف کاشان یا این که فرش دستبافت تبریز میباشد . البته در‌صورتی‌که دنبال فرش با قیمت خوب وطراحی خاص میگردید پیشنهاد ما خرید فرش ماشینی کاشان میباشد . شما می‌توانید فرش کاشان را در رنگ ها و پباده سازی های گوناگون از تارنما فرش روز به طور اینترنتی و بی واسطه خریداری فرمائید و فرش متبوع خویش را با ارسال فرش درب خانه تحویل بگیرید .


برچسب: قالیشویی در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۲۴:۴۲ توسط:علی موضوع: نظرات (0)