مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه .

مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه

ظاهر فرش چه تاثیری روی دیزاین منزل دارد؟

منزل های تاریخی، چنانچه از قالیشویی در مشهد بالا مشاهده شوند، مشخص و معلوم می‌شود که عنصرها قالی لچک و ترنج با الهام ازاین منازل بافته گردیده اند .
اتاق هایی که در دورتادور اتاق کشیده گردیده اند، حوضی که در میانه آن جای‌دارد و باغچه هایی که در چهار طرف آبگینه قرار دارا هستند .
2- فرش های مدل کلاسیک ، فرش هایی میباشند که هم دیرین و دستباف هستند و هم اینکه با الهام از مدل های سنتی امروزه با اندکی تغییر تحول پباده سازی و به بازار ارائه میگردند . در واقع فرش های گران‌قیمت ماشینی که امروزه با طرح های متنوع و مدرن و متعدد از مدل سنتی خویش پباده سازی می گردند ، جز این مجموعه قرار می‌گیرند و از آنان می قدرت در چینش های تجملاتی و گران‌قیمت برای مفروش کردن خانه استفاده نمود.
3- البته فرش های امروزی که امروزه گزینه دقت اکثری از اشخاص جای‌دارد، به عبارتی فرش های فانتزی با رنگ کردن های خاص خویش میباشند که با اعتنا به مدی که در غرب زمین به وجود آمده آیتم دقت اشخاص باطن جمهوری اسلامی ایران و مشرق زمین هم قرار گرفته میباشد.
فرش های فانتزی در دکورهایی به شغل می رود که صاحبان آن نمیخواهند بویی از دکور سنتی و کهن را در خانه خویش داشته باشند . عده ای که به آسانی روی آورده اند و دیگر دوست ندارند بویی از تجمل بدهند و در جامعه ی صنعتی امروزه دوست دارا‌هستند در محیطی که بسیار بی آلایش میباشد، اندکی بیاسایند بدین دکور روی می‌آورند و برای کامل شدن ان از فرش های معمولی ی فانتزی متناسب با رنگ خانه شان استعمال می نمایند .


برچسب: قالیشویی در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۲۱:۱۰ توسط:علی موضوع: نظرات (0)