مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه .

مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه

راهنمای انتخاب بهترین رنگ فرش ماشینی

در هنگام خرید فرش نکاتی و جنبه های قالیشویی در مشهد مختلفی آیتم آنالیز قرار میگیرد . یکی کارداران اساسی در تعیین فرش ، رنگ آن میباشد . از نگاه روانشناسی نیز رنگ فرش اهمیت بسزایی در کردار و خو و جاری آدم داراست . گزینش رنگ ممکن میباشد بر پایه ی عارضه ها مختلفی عوض میشود از جمله برخی از رنگ ها دور و بر را بزرگتر و برخی کوچکتر علامت می‌دهند که پیرو به آن اشاره خوا‌هیم کرد . هنگام خرید فرش ماشینی می بایست توجه نمائید که در بالا نیاز شما چه است و آن‌گاه بعداز تصمیم گیری فرش متبوع خویش را خریداری نمائید چون فرش یک کدام از ملزوماتی میباشد که نمی اقتدار آن را زود به زود بده بستان کرد . فرش تاثیر مستقیمی بر روی زیبایی چینش دارااست و عالی میباشد پیش از خرید داده ها خویش را در رابطه آن بدون نقص نمایید .

یکسری نکته اصولی در تعیین رنگ فرش
1 - کف پوش تیره خیس از دیوارها :
چنانچه می‌خواهید فضای خانه شما گرم و صمیمی خیس آرم داده خواهد شد عالی میباشد هنگام تعیین رنگ فرش ، رنگی معمولی و هماهنگ و تیره خیس از دیوارها گزینش فرمایید از جمله رنگ قضیه طوطیا ای فرش برای صمیمی خیس نماد دادن اطراف مطلوب میباشد .
2- در‌صورتی‌که اطراف را کوچک خیس بخواهیم :
در شرایطی‌که می‌خواهید فضای خانه یا این که اتاق خویش را کوچک خیس نشانه دهید میتوانید از فرش هایی با طرح های گران قدر به کار گیری نمائید . به کاربردن فرش در طرح های تبارک برای تالار های پذیرایی و اتاق خواب سبب میگردد که فضای خانه شما کوچک خیس از آن چیزی که است آرم داده خواهد شد . به عنوان مثال طرح افشان یکی طرح های به هم ریخته و ریز میباشد که دور و بر را به هم ریخته و کوچک علامت میدهد .
3 - ست کردن رنگ ها و فرش ها در دکورا سیون خانه :
همان گونه که پیش خیس ذکر کردیم فرش تاثیر متعددی برای چینش داخلی خانه دارااست و هر چقدر که شما برای مبلمان و پرده ها وقت خویش را صرف نمائید این زیبایی صرفا با گزینش فرش تکیمل گردد . برای گزینش رنگ فرش می‌توانید از رنگ های پرده یا این که کوسن های مبل منفعت بگیرید . ترجیحا رنگ فرش را با مجموعه یا این که مبنا های مبل ست نمائید زیرا این عمل ناهمخوانی جذاب و زیبایی به دکورا سیون شما میبخشد . همچین برای فرش های مالامال نقش و نگار از مبل های معمولی و تک رنگ استعمال نمائید .

4 - تعیین فرش رنگ پر‌نور :
اکثری از اشخاص زمانی که میخواهند رنگ فرش خویش را تعیین نمایند از رنگ های پر‌نور هجران می نمایند . صراحت دارد که در نگاه نخستین نظافت کردن رنگ های پر‌نور کاری طاقت فرسا و دشوار میباشد البته از زیبایی که به دکورا سیون و فضای داخلی خانه شمامی بخشد نمی قدرت به سادگی سپری شد . قابل به مطرح شدن میباشد که فرش های پر‌نور ریلکس خیس از دیگر رنگ ها با دیگر وسایل ست و هماهنگ می‌گردد .


برچسب: قالیشویی در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۲:۰۸ توسط:علی موضوع: نظرات (0)