مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه .

مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه

رفع لکه زرد سوختگی از روی فرش

برای از در بین بردن زردی فرش قالیشویی در مشهد سوخته، طرز‌های خانگی بسیار مفید می‌باشند. برای بیشتر ایرانیان به جهت پهن کردن سفره روی فرش و آداب سنتی طعام تناول کردن اتفاق افتاده که در شکل راحت انگاری قابلمه داغ، فرش را سوزانده و لکی رنگ زرد از خویش به مکان گذارده میباشد.

 

برای از فی مابین بردن این زردی‌ها بایستی اسکاچ مرطوب را روی محل سوختگی بکشید. ممکن میباشد بعداز اینکار منجر تولید کرک در فرش خواهد شد درین هنگام میتوانید سوختگی را به امداد قیچی خرد فرمائید و برش دهید.

پیاز هم سبب پایین آمدن زردی ناشی از سوختگی فرش می شود. یه خرده از آن را خرد کرده و در محل سوختگی قرار دهید. رعایت کلیه این نکات نیازمند این میباشد که سریعا بعداز سوختگی مبادرت نمایید در غیر این شکل طریق‌های خانگی تاثیری نخواهند داشت.

در‌این نوشته ی علمی کوشش کردیم تا کلیه طریق‌های اثر گذار در رفع سوختگی فرش را برایتان شرح دهیم. با رعایت این نکات می توانید فرشی را سوختگی سطحی داراست به راحتی رفو و ترمیم فرمایید.

همینطور مشاورین ما در دسته فرش بهشتی میتوانند جواب گوی سوال ها شما در حوزه مراقبت از فرش و زخم‌های احتمالی وارده بر فرش باشند.


برچسب: قالیشویی در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۶:۴۱ توسط:علی موضوع: نظرات (0)