مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه .

مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه

محافظ ریشه فرش، به چسب نه بگویید!


شاید برای شما هم اتفاق افتاده میباشد قالیشویی در مشهد  که با نقص‌ از فی مابین رفتن و پاره گی ریشه های فرش در منزل مواجه گردید، ریشه های فرش یکی‌از مهم‌ترین بخش های فرش میباشد که بایستی به طبع از آن مراقبت نمائید، چراکه در شکل پوسیدگی آنان قابلیت و امکان جراحت وصال به بدنه اساسی فرش هم وجود دارااست؛ به همین مراد در‌این مقاله از چیدانه می‌خواهیم جواب پرسش یک کدام از از ملازمان چیدانه درباره با طریق به کارگیری از حافظ ریشه فرش را با شما بین بگذاریم، شاید این پرسش گرفتاری شما عزیزان هم باشد، پس با ما هم پا باشید.

 

در شرایطی‌که که قصد تنظیم ی محصولی شبیه مثال های جان دار در عکس را دارید؛ می‌توانید از روش توصیه آنلاین سرویس ها و مال در چیدانه مبادرت فرمائید!

پرسش: اینجانب تا قبل از این برای تر و تمیز کردن ریشه های فرش ها از چسب پهن استعمال می‌کردم، البته زمانی برای شستن به قالیشویی بردم اثر چسب روی فرش ها باقی موند امکانش می‌باشد نحوه جایگزینی برای کاور ریشه فرش بهم معرفی فرمائید؟
جواب: بهتر میباشد بدانید یکی زیبایی های قابل انکار فرش ها ریشه های آن میباشد، پس بهتر میباشد آن‌ها را به صورت طبیعی خویش نگه دارید و یا این که درصورت لزوم از طریق بافت ریشه فرش و تا کردن ریشه به پایین فرش یاری بگیرید، البته در‌صورتی‌که به باعث خودداری از آلوده و کثیف شدن و نامنظم شدن ریشه های فرش آن را با چسب آراسته میکنید بهتر میباشد برای مراقبت درست از نگهدارنده ریشه به کار گیری نمائید.

 

به کار گیری ازکاور ریشه یکی‌از شایسته ترین طرز‌های مراقبت از ریشه فرش در عوض کثیفی و فساد ریشه میباشد که مغایر دیگر نحوه های رایج از قبیل به کارگیری از چسب ریشه فرش به فرش جراحت نمی رساند، این حافظ با اذن ی عبور هوا میان ریشه ها از جراحت و پوسیدگی ریشه فرش پرهیز می نماید.

مرکز ها فروش نگهدارنده ریشه فرش: حافظ ریشه فرش را می‌توانید از دکان های عرضه اسباب پلاستیکی در بازارهای تعالی و یا این که قالیشویی ها تنظیم نمایید.
مجال بده بستان کاور ریشه فرش: دقت داشته باشید که قطعا هر سه ماه یک توشه حفظ کننده ریشه فرش ها ردوبدل نمائید تا آسیبی به بافت فرش شما وارد نشود.


برچسب: قالیشویی در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۱:۵۴ توسط:علی موضوع: نظرات (0)