مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه .

مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه

11 روش آسان از بین بردن پرز فرش

به کار گیری از این شیوه کارممکن میباشد قالیشویی در مشهد به الیاف فرش زخم بزند، البته اگراین فعالیت به نحوه اصولی صورت بپذیرد، آسیبی به فرش وارد نمی‌نماید. در‌این طرز مسلما می بایست فرچه را تر کرده و در سمت و سوی خواب فرش بکشید.

5- به کار گیری از دستمال مرطوب
این طریق جزء طرز های سهل هست. به این شکل که دستمال نخی سپید نمداری را در سمت خواب فرش بکشید وبعد به طور کامل مشاهده می کنید که پرزهای فرش از دربین می روند.

6-استعمال از چسب کاغذی
چسب کاغذی را روی فرش چسبانده و آن‌گاه آهسته از روی فرش جدا می کنیم تا بتواند پرزهای فرش را به خویش جذب نماید و از این نحوه آنها را از میان غالب شود.

7- به کار گیری از کتف‌های منحصربه‌فرد
در‌این طریق بایستی کتف را در سمت خواب فرش بکشید.

8- استعمال از دستگاه پرزگیر خانگی
این دستگاه‌ها به راحتی و در اسرع وقت پرزهای فرش را به طریق چشمگیری کاهش میدهد.

9- به کار گیری از فوم نگه دارای فرش
با استعمال از این طریق می‌اقتدار سبب ساز کاهش آلودگی‌ها و میکروب‌ها شد و همینطور معیار پرزدهی فرش را به دست‌کم ممکن می رساند. شما می توانید این فوم را از سوپرمارکت‌ها وهایپرهای بلندمرتبه تنظیم کنید.

10- به کارگیری ازدستگاه پرزگیر
این دستگاه در کوتاه‌ترین فرصت و به راحتی پرزهای فرش را از فی مابین میبرد. شما میتوانید این دستگاه را از دکان‌های اینترنتی تنظیم فرمایید.
نکته حائض اهمیت

برای پرزگیری فرش، مخصوصاً فرش نو و جدید هیچ زمان از ماده شوینده همانند پودرهای لباسشویی دارنده آنزیم و غیره به کارگیری نشود

.در پایان پس از جاری ساختن دادن شیوه های بالا ممکن میباشد رنگ فرش شما تیره و کدر گردد اما مایحتاج وجود ندارد نگران باشید چون ما به شما راهکاری معرفی می کنیم که فرش خویش را مانند روز اولیه براق فرمائید. برای این فعالیت در آغاز شما میتوانید ازمخلوط آب و سرکه سپید استعمال نمایید و آن‌گاه با یاری یک برس آن را روی فرش بمالید، آن گاه یک سری ساعتی شکیبایی نمایید تا فرش تماما کم آب گردد.

چنانچه هیچ کدام از طریق های بالا برای کاهش یا این که ازبین بردن پرزهای فرش مفید نبود، میتوانید فرش خویش را به یک قالشویی دارای اعتبار بسپارید و این نکته را به آنان تذکر نمایید که مقصود این فعالیت شما تنها پرزگیری فرش می باشد.


برچسب: قالیشویی در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۲۷:۴۱ توسط:علی موضوع: نظرات (0)