مقالات رسمي و تخصصي فرش و قاليچه مقالات رسمي و تخصصي فرش و قاليچه .

مقالات رسمي و تخصصي فرش و قاليچه

چرا قاليشويي فرش را خراب ميكند؟

مطمعنا براي شما اتفاق افتاده و يا اين كه از آشنايان خويش شنيديد، كه بعداز شستشوي فرش در قاليشويي فرش مجروح ميباشد. درين نوشته‌ي‌علمي ميخوانيم چرا قاليشويي فرش را وخيم ميكند. قاليشويي در مشهد مارا ملازمت و همراهي نمائيد و از ديد خويش را براي ما بنويسيد.

چرا قاليشويي فرش را وخيم ميكند؟
از پيشين تا به امروز شستشوي فرش امريست آكنده از كناره. شستشوي فرش چه در خانه و يا اين كه در قالي شويي مي‌تواند آكنده‌از استرس و خطر باشد. با دقت به اينكه شستشوي فرش در خانه سخت ميباشد. بعضي گفته ميشود شستن فرش در خانه عالي ميباشد.اكنون پرسش اينجاست…

آيا عالي وجود ندارد فرش را در خانه شستشو كنيم؟
شستشوي فرش در خانه در حالتي‌كه كه به طور صحيح اجرا نشود، خلال پاره گي فرش سبب زرد رنگ شدن هم مي‌گردد. نكته اي مي بايست در اين زمينه بايستي به آن اعتنا كرد.

آب تصويه گرديده با دماي مطلوب
ماده هاي شوينده مطلوب
محل مطلوب جهت كم آب كردن فرش

در حالتي كه كه به‌اين مفاد اعتنا فرمائيد مي توانيد سواي آنكه به قالي آسيبي بزنيد در خانه آن را شستشو نمائيد. در مقاله ها پايين در كيفيت شستشوي فرش در خانه بي نقص يادگرفتن داده گرديده است.

طريق اصولي شستشوي فرش در تراس يا اين كه خانه

طرز سهل شستشوي فرش فانتزي درمنزل

شستشوي فرش با شامپو در خانه

انگيزه پاره شدن فرش در قاليشويي
كارگاه هاي اكثري در سطح شهر وجود داراست كه، سرويس ها شستشوي فرش و قالي ايفا ميدهند. برخي اين قاليشويي با داشتن تبليغات زياد شناخته ميشوند. ولي تعداد يه خرده از آن‌ها قادر است، در شستشوي فرش مهارت داشته باشند. شستشو با دستگاه هاي كهن، استعمال از ماده شوينده غير استاندارد، شيوه كم آب كردن فرش به روش سنتي. همگي اين ها دست در مشت هم مي‌دهند و دليل پاره شدن و پوسيده شدن فرش ميشوند.
كدام سوله قاليشويي فرش را حاد نمي نمايد؟
سوله هاي داراي اعتبار قاليشويي با اعتنا به نكات اصولي و زبده يكسري ساله مي توانند اين اعتقاد را دهند كه، به قالي جراحت نرسانند.

شستشوي فرش با دستگاه هاي تماما مكانيزه
به كار گيري از مواد شستشو استاندارد
كم آب كردن فرش در گرمخانه هاي توسعه يافته
رعايت اين مورد ها قادر است ضمانت دهد كه فرش فارغ از خرد ترين پاره گي و پوسيدگي به منزل برگردد. قاليشويي هاي داراي اعتبار علاوه به رعايت اصول عمل بعد از شستشوي فرش به در سرويس ها خويش تضميتن ميدهند.

قاليشويي با دقت به بيشتراز نيم قرن تجارب، با بكاري گيري دستگاه هاي آحاد مكانيزه، همچين ماده هاي شوينده جايگاه يك استاندارد شايستگي سرويس رساني است. از تمامي اساسي خيس گارانتي سرويس ها قاليشويي است.

خشكشويي فرش در خانه

در‌حالتي كه قصد به خشكشويي فرش در خانه را داريد. مي توانيد همين هم اكنون جهت رزرو مبادرت نمائيد. سرويس ها خشكشويي مبلمان و همينطور خشكشويي فرش در خانه از ساير سرويس ها قاليشويي ميباشد.


برچسب: قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۲:۳۲ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

شستشوي فرش با مواد نانو در قاليشويي

شستشوي فرش با مواد نانو در قاليشويي
حادثه عجيبي كه به تازيگي چهره داده ميباشد شستشوي فرش با مواد نانو ميباشد. اين مواد شستشو خلال ياري در شستشوي فرش براي از دربين بردن لكه هاي كهن و عميق سبب مي‌گردد در آلوده و كثيف شدن دوباره فرش ياري دهد. قاليشويي در مشهد و شستشوي آتي را به تعويق بياندازد. شستشوي فرش با مواد نانو صنعتي نوين در قاليشويي ميباشد كه به سوله هاي قالي شويي ياري كرده تا خدمتي تازه در چنگ عموم قرار دهد.

با دقت به اينكه اين ماده هاي شوينده گران ميباشد. در كمتر سوله مشهود است كه با مواد شستشو نانو قالي بشويند. از ديد اقتصادي شستشوي مقرون بصرفه شايد نباشد. از همين رو براي شستشوي فرش هاي دستباف و باارزش بيشتر در خواست مي‌گردد.
طرز شستشو با مواد شستشو نانو بدين شكل ميباشد كه بعداز اعلاشويي از اين مواد به كار گيري مي گردد. اين مواد ضمن درخشان كردن فرش. منجر از دربين رفتن بوي بد فرش نيز مي گردد. بعداز شستشوي فرش امداد ميكند تا از بيدخوردگي ها و قارچ ها حفظ نمايد.

اينكه ميگويند فرش بعد از شستتشو با مواد نانو ديگر آلوده نمي‌شود تا حدود صراحت دارد البته مي بايست بدين مورد اعتنا كرد كه با ماندن لكه روي فرش به دوران وقت گير منجر مي‌گردد در مواد شستشو نفوذ نمايند. پس سفارش مي شود بعداز شستشوي فرش با مواد نانو اذن ندهيد لكه به زمان زمان بر روي فرش بجا بماند.

بيشتر بخوانيد:

مزياي نانوشويي فرش در قاليشويي
شستشوي مبل با مواد نانو
ضمن شستشوي فرش با مواد نانو اخيرا مبلمان نيز با مواد نانو قابل شستشو مي‌باشند. خشكشويي مبلمان در خانه با ماده شوينده نانو شسته ميگردند. اين نوع شستشو خير صرفا سبب ساز مي گردد لكه ها و كثيفي بدون نقص از دربين برود. بعداز شستشو نيز از آلوده و كثيف شدن دوباره آن پرهيز مي كند.

سوله قاليشويي ارائه دهنده سرويس ها آپديت در صنعت قالي شويي ، اعلاشويي ، نانو شويي ، شامپو شويي و … است. با اعتنا به رعايت حقوق و دستمزد مصرف كنندگان از ماده شوينده رتبه يك و استاندارد به كار گيري مي كند.

همين هم اكنون ميتوانيد در قاليشويي آنلاين رزرو خويش را جاري ساختن دهيد.


برچسب: قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۹:۰۸ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

روش صحيح جاروبرقي كشيدن فرش

طرز درست جاروبرقي كشيدن فرش
تمامي دوست دارا‌هستند تا منزل اي پاك داشته باشند. مشاهده منزل اي آلوده و كثيف كه كليه چيز در آن درهم و برهم ميباشد، خوشايند هيچكس وجود ندارد. قاليشويي در مشهد چه بسا كه با مشاهده اينگونه فضايي، حس سرو صدا كرده و تا آن را پاك نكنيم، خيالمان شل نمي‌شود. اكنون يكي ابزارهاي موثري كه به نظافت خانه ياري كرده و پاكيزگي را در آن برقرار مي سازد؛ جاروبرقي ميباشد. البته آنچه كه اساسي به لحاظ مي‌رسد؛ طريق درست جاروبرقي كشيدن فرش چيست؟

اينكه تنها جاروبرقي را در دستانتان بگيريد و آغاز به جارو كشيدن نماييد، كفاف نمي دهد. شما بايستي اصول درست جاروكشي را هم بدانيد. در‌صورتي‌كه جارو كشيدن را به صحت جاري ساختن دهيد، با اين عمل، هم از شر آلودگي ها خلاص گرديده و هم بازدارنده از جراحت هاي بدون شوخي به فرش خواهيد شد. اين يك واقعيت ميباشد كه جارو كشي خطا ميتواند بلاها و صدمات دور از شوخي را متوجه فرش سازد.

جاروبرقي صحيح فرش، مانعي براي جراحت به فرش

نكاتي درباره جاروبرقي كشيدن
درين قسمت ميخواهيم تا نكاتي را درباره‌ي طريق درست جاروبرقي كشيدن فرش اعلام كنيم. نكاتي كه به شما ياري مي نمايند تا از اين پس به صدق جارو بكشيد. هر كاري، اصول خاص خويش را داشته و كشيدن جاروبرقي هم از اين قاعده جدا نيست. در‌پي به مطرح شدن نكته هايي اساسي در‌اين خصوص خوا‌هيم پرداخت:

گردآوري ذرات و زباله هاي درشت


جاروبرقي كشيدن فرش
قبل از اينكه آغاز به جارو كشيدن فرمائيد؛ بايستي زباله هاي درشت را از روي زمين برداريد. در حالتي كه جاروبرقي، اين زباله ها را بخورد، ممكن ميباشد در ديرهنگام مبتلا عيب و خلل خواهد شد.

تكان درست مجموعه

طريق تكان مجموعه جاروبرقي نيز اصلي ميباشد. مي بايست مجموعه جاروبرقي را صرفا به سمت پرزهاي فرش به جنبش درآوريد.

به آرامي جارو كشيدن
شتاب در هيچ كاري عالي وجود ندارد؛ حتي‌در حين اعمال نظافت. پس زماني ميخواهيد جارو بكشيد؛ اين فعاليت را به آرامي اعمال دهيد.

عدم چرخاندن جاروبرقي

شما ميتوانيد جاروبرقي را گاهي در بر خلاف پرزهاي فرش هم به جنبش درآورده و آن را به سمت چپ يا اين كه راست هم جنبش دهيد؛ ولي هيچ گاه آن را روي سطح فرش نچرخانيد. اين شغل هم زخم هاي والا پيرو خواهد داشت.

به كار گيري از محرمانه هاي گوناگون جارو

جاروبرقي از خصوصي هاي گوناگون منتفع است. محرمانه خرد را بايستي براي نقاطي كه دسترسي دشوار تري دارا هستند، به كار گيري فرماييد. محرمانه منحصر به فرد را هم مي بايست به مبل و فرش هاي دستباف تخصيص دهيد.

رعايت تعداد دفعات جاري ساختن اين فعاليت

براي جارو كشيدن بايستي تعداد دفعات را هم رعايت نماييد. به عنوان مثال در صورتي خانه شما نادر تردد ميباشد و در فضايي ساكت و خلوت واقع گرديده، هفته ۱ يا اين كه نهايتا ۲ توشه اين شغل را اعمال دهيد. اما در‌حالتي كه خانه شما پرتردد ميباشد و در فضاي نامرتب واقع گرديده، عالي ميباشد هفته اي چنددفعه اين شغل را بكنيد.

بيشتر بخوانيم: چه‌گونه فرش را درخشان كنيم؟
ارتفاع قدمت فرش با كشيدن جاروبرقي
در صورتيكه تر و تميز و با تمركز فرش ها جاروبروقي گردد نياز شستشوي آنها در قاليشويي كمتر گردد همين فرآيند سبب مي گردد كه قدمت فرش ارتقا يابد. اما فعلا قاليشويي هايي مي‌باشند با رعايت تكنيك هاي صحيح شستشو آسيبي به قالي ها نخواهد رسيد. قاليشويي با فايده گيري از واپسين تكنولوژي در ارتباط شستشوي فرش تنوانسته خدمتي جديد ارائه دهد.


برچسب: قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۲:۰۸ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

شستشوي و نگهداري تابلو فرش

شستشوي و محافظت تابلو فرش
تابلو فرش ها، از اسباب لاكچري و خوشگل در هر خانه مي‌باشند. اين محصول ها دارنده بعدها، طرح ها و رنگ هاي متعدد مي باشند. قاليشويي در مشهد با به كار گيري از نخ هاي ابريشمي و پشمي بافته مي گردند. ولي مي بايست بدانيد كه شستشوي تابلو فرش در خانه، مستلزم رعايت نكات اساسي و خاصي ميباشد. در شرايطي كه اين نكات به صحت رعايت شوند، به طبعً قدمت اين نوع تابلو ها ارتقاء پيدا مي‌نمايد. پيش از شستشوي تابلو فرش مي بايست حفظ از آن را عالي بدانيم.

نكات حفظ تابلو فرش
يكي موردها مهمي كه در هنگام حفظ تابلو فرش مي بايست به آن اعتنا نمود، اين ميباشد كه مطلقا تابلو فرش ها را در فضايي صحيح نصب فرماييد. تابلو فرش ها عالي ميباشد كه به طور بي واسطه با ديوار گچي يا اين كه آهكي تماس نداشته باشند.

بدين ترتيب مطلقاً براي نصب تابلو فرش، از فريم به كار گيري فرمائيد و از نصب آنان فارغ از كادر اجتناب نمائيد. همينطور رطوبت زياد و فروغ و روشنايي خورشيد هم سبب ميشود تا تابلوفرش جراحت ببيند. محيطي كه براي نصب تابلو گزينش مي كنيد، قطعاً فارغ از تابش روشنايي بي واسطه خورشيد باشد. نور و روشنايي بي واسطه خورشيد هم براي تابلو فرش و هم براي فرش هايي كه بر روي زمين قرار گرفته اند، مضر ميباشد. چون موجب پايين آمدن رنگ آنان مي گردد. تابلو فرش ها را در ديواري كه در مسير شبكه هاي كولرهاي آبي رنگ جاي‌دارد، نصب نكنيد. رطوبت يكي ادله هاي اساسي در پوسيدگي بافت تابلو فرش ميباشد. براي حفظ تابلو فرش و دوري از پوسيدگي آن عالي ميباشد، فضاي متبوع شما تماماً كم آب و خنك و به به دور از تابش روشنايي بي واسطه خورشيد باشد.


شستشوي و حفظ تابلو فرش
طريق شستن تابلو
براي حفظ تابلو فرش، مسلما بايستي به پاك بودن آنها دقت ويژه گردد. شايسته ترين رويكرد براي نظافت كردن تابلو فرش ها، به كارگيري از برس گردگيري در جاروبرقي ها ميباشد. البته برخي اوقات، تابلو فرش ها مستلزم شستشو مي باشند. براي شستشوي فرش و تابلوفرش، مسلماً مي بايست مال نخ هاي به شغل رفته در آنها‌را بدانيد. در حالتي كه حس ميكنيد دراين مورد تخصص نداريد، خوب ميباشد كه با مركزها قاليشويي داراي اعتبار تماس حاصل نماييد.

بعضي از اين مركزها، در موضوع شستن اين نوع تابلو ها تخصص كافي دارا هستند. قاليشويي هم از مركز ها قاليشويي ميباشد كه‌اين تابلو فرش ها را اعلاشويي مي‌نمايد و آن ها را بسيار پاك و آراسته، به مشتري تحويل مي‌دهد. اين موسسه همينطور از مركز ها قاليشويي آنلاين نيز ميباشد. بعد از نقطه نهايي عمل، شما ميتوانيد از سرويس ها حفاظت اين راءس استعمال نموده و در شكل داشتن نقد يا اين كه بروز هرگونه خلل با كارشناسان راجع به باشيد.


برچسب: قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۸:۳۷ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

آيا قاليشويي قالي كوچك چسبي را شستشو ميدهد؟

يكي‌از سرويس ها ارائه گرديده به وسيله قاليشويي شستشوي اشكال قالي‌كوچك چسبي ميباشد. شستشوي اين نوع قالي‌كوچك با به كار گيري از وسايل مكانيزه و صنعتي به شايسته ترين صورت ايفا مي پذيرد. قاليشويي در مشهد

در قاليشويي آغاز قالي كوچك ها با استعمال از دستگاه هاي نانو پرز و غبار زدايي ميگردند. آنگاه براي شستن قالي‌كوچك هاي چسبي از وسايل مختلفي همانند دستگاه قالي كوچك شوي، اسپري مكش، بخار شو و … به كارگيري گردد.
اين قالي كوچك ها با به كارگيري از دستگاه هاي به طور كامل اتومات به طور يك پارچه شسته مي گردند. در شرايطي‌كه كه قالي كوچك از زمين غيروابسته خواهد شد به قاليشويي برده ميگردد و با تمركز خاصي شستشو داده شود. در غايت قالي كوچك هاي شسته گرديده به نحوه صنعتي يا اين كه گرمخانه گازي كم آب خواهند شد.

نكات شستشوي قالي كوچك چسبي در منزل
نكته حائض اهميت براي شستن اين نوع قالي كوچك ها اين ميباشد كه بدانيد قالي كوچك از زمين غير وابسته ميگردد يا اين كه خير؟

در شرايطي‌كه كه قالي كوچك به زمين چسبيده باشد، از طريق هاي مختلفي مي قدرت براي شستشو آن بهره برد. يك كدام از اين طرز ها به كار گيري از شامپو فرش مطلوب ميباشد. براي اين شغل مورد نياز ميباشد از شامپو فرش هايي استعمال فرمائيد كه در مخلوط آن‌ها از كمترين مواد شيميايي مصرف شده باشد.
در اولِ عمل ميتوانيد كمي شامپو را با آب ادغام فرمائيد و بعد از آن آن را با به كار گيري از اسفنج بر روي سطح قالي كوچك بكشيد. پس از تميز كردن لكه ها و كثيفي خوب ميباشد با يك دستمال پارچه‌ اي نم و آلودگي روي قالي‌كوچك را بگيريد. از ساير نحوه هاي شستن قالي‌كوچك چسبي در خانه استعمال از محلول جوش شيرين ميباشد. براي اين عمل ميتوانيد كمي جوش شيرين را بر روي سطح قالي‌كوچك بپاشيد. پس از اين شغل مي‌توانيد قالي‌كوچك را با آب ولرم شستشو دهيد و در فضاي گشوده كم آب فرماييد.
به كارگيري از ادغام سركه و آب نيز از ساير شيوه هاي شستن قالي‌كوچك هاي چسبي به حساب مي آيد. پيش از شستن اين نوع قالي كوچك ها خوب ميباشد گرد و غبار و پرز مازاد را از روي آن‌ها به خير تميز فرمائيد. همينطور آب ولرم يا اين كه گرم شايسته ترين آيتم براي شستن اين نوع قالي‌كوچك ها ميباشد.


برچسب: قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۰:۲۲ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

شستشوي مبل در منزل

در قاليشويي ، مبلمان با دستگاه هاي منحصر در محل شستشو مي‌گردد البته جهت شستشوي مبلمان در خانه هر اقدامي را كه ميخواهيد ايفا دهيد آغاز روي بخش خرد و به دور از نظر مبل خويش آزمون فرماييد. قاليشويي در مشهد
ما در اينجا از خرد ترين ترفندها تا به كارگيري از بخارشوي را جهت شستن مبلمان در خانه تان ارائه ميدهيم.

شستشوي مبل در خانه با به كار گيري از سركه و آب اكسيژن
اين نحوه براي مبلمان پارچه اي كاربرد داراست قابل ذكر ميباشد كه رنگ پارچه هاي مبل ها نبايد تيره باشند.
محلولي از ادغام ۴ قاشق آب اكسيژنه و ۵۰ درصد سركه رقيق گرديده تنظيم نماييد و آن را در يك اسپري بريزيد؛ اكنون دفعه به جاروبرقي زدن مبلمان ميباشد بعد از ميان رفتن گرد و غبار محلول را روي لكه هاي مو جود در سطح مبل اسپري فرماييد.
بعد از سپري شد يك سري دقيقه به وسيله حوله كاغذي نصيب آغشته به محلول را منزه فرمائيد.

‌شستشوي مبل در خانه با به كارگيري از جوش شيرين
در حالتي‌كه قصدتان فقط زدودن گرد و غبار مبلمان ميباشد مي‌توانيد از جوش شيرين به كار گيري فرمائيد.
به‌اين شكل كه كمي جوش شيرين را روي سطح متبوع بريزيد و بعداز سپري شد يك ساعت با جاروبرقي جوش‌شيرين را از روي سطح مبل پاك فرماييد با اين نحوه مبل شما مانند روز اولش به لحاظ مي‌رسد.
جهت نظافت كردن مبلمان چرم در خانه استعمال از يك دستمال پارچه اي مرطوب به يار و همدم يك ماده تميز كننده چرم ملايم شايسته ترين راه حل ميباشد.

طريق شستشوي مبل با شامپو فرش در خانه
اكثر زمان ها شامپو فرش ها قابليت و امكان استعمال در پاك كردن مبلمان هاي پارچه اي را نيز دارا‌هستند.
با اين شيوه هزينه ها بسيار باصرفه خواهد بود.
در مرحله در آغاز با جاروبرقي پرزهاي در بين درز هاي مبل را برداريد.
در مرحله آينده يك تشت را تا نصفه از آب ولرم لبريز فرمائيد و شامپو فرش را طبق راهبرد روي شامپو با آب تركيب فرمائيد. كفي كه در تاثير تركيب شدن آب و شامپو فرش تاسيس شده است را به وسيله يك دست نخي گردآوري نماييد و با ياري آن مبل را منزه نمائيد.
بعداز كف مالي كردن تمام مبل كف مازاد مي بايست توده شود اين شغل را به وسيله يكدست نخي گران قدر اجرا دهيد.
در مرحله انتها يك تشت آب پاك و پارچه نخي تنظيم نماييد و با فرو كردن پارچه در آب و چلاندن آن مبل ها را تعدادي توشه منزه نماييد‌.
از نشستن يا اين كه تماس با مبل تا ۲۴ ساعت دوري كنيد‌‌‌.
اعتنا نمائيد كه برخي شامپو فرش ها در بازار جهت شستشوي مبلمان مطلوب نيستند‌‌.

آيا از دستگاه بخارشوي براي شستن مبل در خانه به كارگيري كنيم؟

نظافت كردن مبل پارچه اي با محلول شالوده آب و بخار شوي:
پيش از اين اقدامات از ثبت كننده رنگ پارچه براي مبلمان به كار گيري نمائيد تا رنگ و دوام پارچه مبلمان شما محافظت خواهد شد.
اين مواد ثبت كننده در داروخانه ها جانور مي‌باشند.


برچسب: قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۹:۴۲ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

اثرات كمرنگ شدن فرش بر اثر شستشو

بده بستان نصيب رنگ رفته ي فرش
يك طرز راحت براي برطرف كردن سفيدشدگي فرش و يا اين كه رنگ پريدگي آن، جايگزين كردن آن نصيب از فرش با قطعه اي ديگراست. اين عمل آنقدرها هم كه فكرش را مي‌كنيد ترسناك يا اين كه پرهزينه وجود ندارد. در واقع، بسيار راحت و معدود هزينه نيز است. قاليشويي در مشهد

ليست مواقعي كه نياز داريد :

ابزاري براي بُرش فرش

تطبيق فرش

نوار چسب درزگير منحصر فرش (در اكثر دكان هاي ابزار خانه جان دار ميباشد).

كتف دندانه پهن

ميتوانيد يك قطعه سلامت را از يك بخش فرش خويش كه در معرض روئت كرد وجود ندارد مانند كناره ي پشت بوفه يا اين كه مبلمان مستقل فرماييد. ولي اساسي ميباشد كه با بخش رنگ پريده ي فرش دقيقاً هم خواني داشته باشد تا وصله ي شما تا حد ممكن يك پارچه به حيث رسد.

 

البته درصورتي كه نمي‌خواهيد اين كاررا كه ما هم كمتر پيشنهاد مي‌كنيم اعمال دهيد، آيتم ديگر مراجعه به يك دكان فرش و به دست آوردن چندين مثال يا اين كه ضايعات مشابه فرش شما ميباشد كه آن‌ها را به منزل بياوريد و معلوم فرماييد كدام يك از آنان شايسته ترين بخش سازگار براي وصله كردن آن به مكان نصيب رنگ پريده ميباشد تاآن را جايگزين فرمائيد.

با اين اكنون توصيه ما اين ميباشد كه‌اين اقدامات را به فردي بسپاريد كه در آن تخصص بيشتري دارا هستند، مانند رفوگران فرش البته در شرايطي‌كه ميخواهيد خودتان جاري ساختن دهيد به مورد ها تحت اعتنا فرماييد.


فرشهاي دستباف بيشتر كمرنگ ميشوند يا اين كه فرش ماشيني؟
فرشهاي دستباف در حالتي كه در معرض ساييدگي قرار بگيرند رنگ نخستين شان كمرنگ شدن فرش مي‌شود و به اصطلاح پا خور آنان زياد مي‌گردد‌‌.
چنانچه از شوينده هاي نامناسب قليايي جهت شستن فرش دستباف در خانه به كارگيري نماييد فرش كلرينه مي‌گردد و در سود الياف و پشم فرش فلس هاي خويش را از دست ميدهند؛ در‌اين حالت ديگر رنگهاي فرش دستباف دارنده هماهنگي نيستند و از استقامت و قدمت فرش كاسته مي شود.
قرار دادن فرش هاي دستباف در پايين آفتاب با رفت و آمدهاي زياد نيز سبب ساز كهنه شدن يا اين كه معدود رنگ شدن آن مي‌گردد.
فرشهاي ماشيني نيز برحسب متاع تار و پود خويش بعد از شستشوي مداوم نرمي بافت خويش را از دست مي دهند.
زيرا در فرش هاي دستباف رنگ هاي گياهي به عمل رفته ميباشد شستن بايستي با تمركز فراواني صورت بپذيرد.
اين نكته را بدانيد كه هيچ وقت جهت رفع لكه هاي دمنوش يا اين كه قهوه براي اين گروه فرش ها از تميز كننده هاي كاركشته به كارگيري نكنيد.

رفع اختلال نادر رنگ شدن فرش
در قاليشويي هيچ گاه شاهد تغيير و تحول رنگ فرش و حيف كردن جلوه آن نخواهيد بود.
بعد از تشخيص كارشناسان ما شايسته ترين نوع شستشو مطابق آلرژي و نوع فرش به مشتري توصيه مي‌شود.
و ولي جهت رفع خلل نادر رنگ شدن فرش ها قاليشويي ما سرويس ها رنگ گذاري و مداد‌زني را ارائه مي دهد در‌اين شيوه متخصصين زبده ما بر حسب چك رنگ هاي مو جود در فرش با خودكار و و پودر رنگ ها ي معدني به خودكار زني ميپردازند.
دراين‌صورت رنگها با دقت بالا روي نصيب‌هاي كمرنگ يا اين كه بي رنگ گرديده فرش مي‌نشينند.


برچسب: قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۴:۵۹ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

شستشوي كناره ماشيني

از آنجايي كه فرش هاي گوشه ماشيني در محيط هاي مانند آشپزخانه ها، كناره هاي خانه، راهروها، روش پله ها يا اين كه فضاهاي ورودي قرار مي‌گيرند همواره در معرض آلودگي، خاك گرفتگي، لكه و آلوده شدن ميباشند. به اين ترتيب پيشنهاد مي‌گردد ضمن جاروبرقي كشيدن درست متناوب در حين هفته به طور زمان اي نيز گزينه شستشو قرار گيرند. قاليشويي در مشهد

سفارش ميشود براي گوشه هاي ماشيني، چرم دوزي فرش را ايفا دهند.

ضمن موضوع نظافت و تميزي رعايت نمودن اصول بهداشتي درخصوص فرش هاي ماشيني گوشه بسيار اساسي ميباشد. فرش گوشه اي كه در آشپزخانه قرار گرفته همواره در معرض ريختن گونه هاي لكه ها اعم از روغني و پروتئيني ميباشد به اين ترتيب بسيار اصلي ميباشد كه پيش از مبادرت به شستشوي فرش ماشيني، لكه برداري با دقت به نوع لكه، اعمال گيرد.

در صورتي‌كه فضاي مطلوب جهت شستشو و كم آب نمودن فرش را داريد ميتوانيد در خانه به طور سنتي و دستي به شستشوي گوشه ماشيني خويش بپردازيد. فرش هاي گوشه را مسلما با آب ولرم شسته و تماما آبكشي نمائيد.

براي شستشوي گوشه ماشيني مي‌توانيد با قاليشويي تماس حاصل نماييد و به طرز هاي متعدد نسبت به گوشه ماشيني شما‌را شستشو دهند.

گوشه ماشيني چيست و چه ابعادي دارااست؟
فرش هاي ماشيني سايز و اندازه هاي مختلفي دارا‌هستند از چهار متري تا دوازده متري كه ارتفاع و پهنا هر متراژ به طور استاندارد تمجيد گرديده‌است. ولي دربين چشممان به فرش يا اين كه قالي هاي كوچكي افتاده كه در فضاهاي خرد مانند راهروها يا اين كه كناره هاي بي به كار گيري از فضاي خانه، افتاده ميباشد. فرش هاي ماشيني كه ارتفاع به طور تقريب بلند و پهنا كوچكتري دارا‌هستند را دارا‌هستند اصطلاحا فرش هاي گوشه ماشيني گويند.

فرش هاي ماشيني سايز گوشه معمولا پهنا يك يا اين كه يك ونيم متر دارا هستند البته ارتفاع هاي آنان دو متر، سه متر و چهار متر گوناگون ميباشد. در پيشين كه بيشتر خانوده هاي تصميم به فرش كردن آحاد مساحت منزل خويش را داشتند اين فرش ها كاربرد فراواني داشتند، هر تعدادي امروزه نيز براي كامل شدن دكورا سيون و زيبايي خانه، هم چنان از فرش هاي گوشه ماشيني استعمال مي كنند. فرش هاي گوشه ماشيني در طرح هاي امروزي و سنتي در بازار وجود دارا هستند و مشتريان با دقت به بعدها درخواستي و ذوق وسليقه خويش به خريد آن ها مي‌پردازند. فرش هاي گوشه معمولا براي مالامال كردن فضاهاي خالي استعمال مي‌شوند.

از فرش هاي گوشه ماشيني مي قدرت براي فرش كردن آشپزخانه، راهروها، منش پله ها، فضاي جلوي درب خانه و … مي قدرت استفاده كرد.

فرش هاي گوشه فرش هايي ديدني و چشمگيري مي‌باشند و در كامل شدن دكورا سيون و زيبايي خانه، نقش پاياني را بازي كنند.

تفاوت شستشوي گوشه ماشيني با فرش ها
اصول شستشوي فرش ماشيني در خانه در امر شستشوي گوشه ماشيني با سايز هاي استاندارد فرق چنداني ندارد. ولي از آنجايي كه سايز فرش هاي گوشه خيلي كمتر از فرش هاي ماشيني استاندارد ميباشد شستشوي آن‌ها به نسبت شل خيس و سريع خيس است. سايز خرد اين فرش ها از سنگيني بيش تر از اندازه اين فرش ها هنگام آبكشي پرهيز مي كند و سبب ساز زودتر كم آب شدن آنان ميگردد. خلال اين شما مي‌توانيد ازخدمات قاليشويي، قاليشويي هاي داراي اعتبار جهت شستشوي گوشه ماشيني مو جود در منزلتان به كارگيري نمائيد.


برچسب: قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۳:۳۸ توسط:علي موضوع: نظرات (0)