مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه .

مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه

آیا قالیشویی قالی کوچک چسبی را شستشو میدهد؟

یکی‌از سرویس ها ارائه گردیده به وسیله قالیشویی شستشوی اشکال قالی‌کوچک چسبی میباشد. شستشوی این نوع قالی‌کوچک با به کار گیری از وسایل مکانیزه و صنعتی به شایسته ترین صورت ایفا می پذیرد. قالیشویی در مشهد

در قالیشویی آغاز قالی کوچک ها با استعمال از دستگاه های نانو پرز و غبار زدایی میگردند. آنگاه برای شستن قالی‌کوچک های چسبی از وسایل مختلفی همانند دستگاه قالی کوچک شوی، اسپری مکش، بخار شو و … به کارگیری گردد.
این قالی کوچک ها با به کارگیری از دستگاه های به طور کامل اتومات به طور یک پارچه شسته می گردند. در شرایطی‌که که قالی کوچک از زمین غیروابسته خواهد شد به قالیشویی برده میگردد و با تمرکز خاصی شستشو داده شود. در غایت قالی کوچک های شسته گردیده به نحوه صنعتی یا این که گرمخانه گازی کم آب خواهند شد.

نکات شستشوی قالی کوچک چسبی در منزل
نکته حائض اهمیت برای شستن این نوع قالی کوچک ها این میباشد که بدانید قالی کوچک از زمین غیر وابسته میگردد یا این که خیر؟

در شرایطی‌که که قالی کوچک به زمین چسبیده باشد، از طریق های مختلفی می قدرت برای شستشو آن بهره برد. یک کدام از این طرز ها به کار گیری از شامپو فرش مطلوب میباشد. برای این شغل مورد نیاز میباشد از شامپو فرش هایی استعمال فرمائید که در مخلوط آن‌ها از کمترین مواد شیمیایی مصرف شده باشد.
در اولِ عمل میتوانید کمی شامپو را با آب ادغام فرمائید و بعد از آن آن را با به کار گیری از اسفنج بر روی سطح قالی کوچک بکشید. پس از تمیز کردن لکه ها و کثیفی خوب میباشد با یک دستمال پارچه‌ ای نم و آلودگی روی قالی‌کوچک را بگیرید. از سایر نحوه های شستن قالی‌کوچک چسبی در خانه استعمال از محلول جوش شیرین میباشد. برای این عمل میتوانید کمی جوش شیرین را بر روی سطح قالی‌کوچک بپاشید. پس از این شغل می‌توانید قالی‌کوچک را با آب ولرم شستشو دهید و در فضای گشوده کم آب فرمایید.
به کارگیری از ادغام سرکه و آب نیز از سایر شیوه های شستن قالی‌کوچک های چسبی به حساب می آید. پیش از شستن این نوع قالی کوچک ها خوب میباشد گرد و غبار و پرز مازاد را از روی آن‌ها به خیر تمیز فرمائید. همینطور آب ولرم یا این که گرم شایسته ترین آیتم برای شستن این نوع قالی‌کوچک ها میباشد.


برچسب: قالیشویی در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۰:۲۲ توسط:علی موضوع: نظرات (0)