مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه .

مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه

شستشوی فرش با مواد نانو در قالیشویی

شستشوی فرش با مواد نانو در قالیشویی
حادثه عجیبی که به تازیگی چهره داده میباشد شستشوی فرش با مواد نانو میباشد. این مواد شستشو خلال یاری در شستشوی فرش برای از دربین بردن لکه های کهن و عمیق سبب می‌گردد در آلوده و کثیف شدن دوباره فرش یاری دهد. قالیشویی در مشهد و شستشوی آتی را به تعویق بیاندازد. شستشوی فرش با مواد نانو صنعتی نوین در قالیشویی میباشد که به سوله های قالی شویی یاری کرده تا خدمتی تازه در چنگ عموم قرار دهد.

با دقت به اینکه این ماده های شوینده گران میباشد. در کمتر سوله مشهود است که با مواد شستشو نانو قالی بشویند. از دید اقتصادی شستشوی مقرون بصرفه شاید نباشد. از همین رو برای شستشوی فرش های دستباف و باارزش بیشتر در خواست می‌گردد.
طرز شستشو با مواد شستشو نانو بدین شکل میباشد که بعداز اعلاشویی از این مواد به کار گیری می گردد. این مواد ضمن درخشان کردن فرش. منجر از دربین رفتن بوی بد فرش نیز می گردد. بعداز شستشوی فرش امداد میکند تا از بیدخوردگی ها و قارچ ها حفظ نماید.

اینکه میگویند فرش بعد از شستتشو با مواد نانو دیگر آلوده نمی‌شود تا حدود صراحت دارد البته می بایست بدین مورد اعتنا کرد که با ماندن لکه روی فرش به دوران وقت گیر منجر می‌گردد در مواد شستشو نفوذ نمایند. پس سفارش می شود بعداز شستشوی فرش با مواد نانو اذن ندهید لکه به زمان زمان بر روی فرش بجا بماند.

بیشتر بخوانید:

مزیای نانوشویی فرش در قالیشویی
شستشوی مبل با مواد نانو
ضمن شستشوی فرش با مواد نانو اخیرا مبلمان نیز با مواد نانو قابل شستشو می‌باشند. خشکشویی مبلمان در خانه با ماده شوینده نانو شسته میگردند. این نوع شستشو خیر صرفا سبب ساز می گردد لکه ها و کثیفی بدون نقص از دربین برود. بعداز شستشو نیز از آلوده و کثیف شدن دوباره آن پرهیز می کند.

سوله قالیشویی ارائه دهنده سرویس ها آپدیت در صنعت قالی شویی ، اعلاشویی ، نانو شویی ، شامپو شویی و … است. با اعتنا به رعایت حقوق و دستمزد مصرف کنندگان از ماده شوینده رتبه یک و استاندارد به کار گیری می کند.

همین هم اکنون میتوانید در قالیشویی آنلاین رزرو خویش را جاری ساختن دهید.


برچسب: قالیشویی در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۹:۰۸ توسط:علی موضوع: نظرات (0)