مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه .

مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه

شستشوی و نگهداری تابلو فرش

شستشوی و محافظت تابلو فرش
تابلو فرش ها، از اسباب لاکچری و خوشگل در هر خانه می‌باشند. این محصول ها دارنده بعدها، طرح ها و رنگ های متعدد می باشند. قالیشویی در مشهد با به کار گیری از نخ های ابریشمی و پشمی بافته می گردند. ولی می بایست بدانید که شستشوی تابلو فرش در خانه، مستلزم رعایت نکات اساسی و خاصی میباشد. در شرایطی که این نکات به صحت رعایت شوند، به طبعً قدمت این نوع تابلو ها ارتقاء پیدا می‌نماید. پیش از شستشوی تابلو فرش می بایست حفظ از آن را عالی بدانیم.

نکات حفظ تابلو فرش
یکی موردها مهمی که در هنگام حفظ تابلو فرش می بایست به آن اعتنا نمود، این میباشد که مطلقا تابلو فرش ها را در فضایی صحیح نصب فرمایید. تابلو فرش ها عالی میباشد که به طور بی واسطه با دیوار گچی یا این که آهکی تماس نداشته باشند.

بدین ترتیب مطلقاً برای نصب تابلو فرش، از فریم به کار گیری فرمائید و از نصب آنان فارغ از کادر اجتناب نمائید. همینطور رطوبت زیاد و فروغ و روشنایی خورشید هم سبب میشود تا تابلوفرش جراحت ببیند. محیطی که برای نصب تابلو گزینش می کنید، قطعاً فارغ از تابش روشنایی بی واسطه خورشید باشد. نور و روشنایی بی واسطه خورشید هم برای تابلو فرش و هم برای فرش هایی که بر روی زمین قرار گرفته اند، مضر میباشد. چون موجب پایین آمدن رنگ آنان می گردد. تابلو فرش ها را در دیواری که در مسیر شبکه های کولرهای آبی رنگ جای‌دارد، نصب نکنید. رطوبت یکی ادله های اساسی در پوسیدگی بافت تابلو فرش میباشد. برای حفظ تابلو فرش و دوری از پوسیدگی آن عالی میباشد، فضای متبوع شما تماماً کم آب و خنک و به به دور از تابش روشنایی بی واسطه خورشید باشد.


شستشوی و حفظ تابلو فرش
طریق شستن تابلو
برای حفظ تابلو فرش، مسلما بایستی به پاک بودن آنها دقت ویژه گردد. شایسته ترین رویکرد برای نظافت کردن تابلو فرش ها، به کارگیری از برس گردگیری در جاروبرقی ها میباشد. البته برخی اوقات، تابلو فرش ها مستلزم شستشو می باشند. برای شستشوی فرش و تابلوفرش، مسلماً می بایست مال نخ های به شغل رفته در آنها‌را بدانید. در حالتی که حس میکنید دراین مورد تخصص ندارید، خوب میباشد که با مرکزها قالیشویی دارای اعتبار تماس حاصل نمایید.

بعضی از این مرکزها، در موضوع شستن این نوع تابلو ها تخصص کافی دارا هستند. قالیشویی هم از مرکز ها قالیشویی میباشد که‌این تابلو فرش ها را اعلاشویی می‌نماید و آن ها را بسیار پاک و آراسته، به مشتری تحویل می‌دهد. این موسسه همینطور از مرکز ها قالیشویی آنلاین نیز میباشد. بعد از نقطه نهایی عمل، شما میتوانید از سرویس ها حفاظت این راءس استعمال نموده و در شکل داشتن نقد یا این که بروز هرگونه خلل با کارشناسان راجع به باشید.


برچسب: قالیشویی در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۸:۳۷ توسط:علی موضوع: نظرات (0)