مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه .

مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه

از بین بردن لکه های مختلف از روی فرش

بعضی نحوه‌های دیگر
به کار گیری از وایتکس برای پاک کردن بیشتر لکه‌های فرش برای مثال لکه‌های خون ایده‌آل میباشد. در‌صورتی‌که چه سفیدکننده برای رقیق شدن به آب گرم نیاز داراست،  قالیشویی در مشهد البته شما میتوانید از آب سرد و ترکیب کردن هر چه بیشتر آن با سفیدکننده به کار گیری فرمائید. برای اینکار با استعمال از بطری با ریختن یه خرده از محلولی که صحیح کردید روی فرش آغشته به خون بمالید. بعد از آن حوصله نمائید تا کم آب خواهد شد، بعد از آن محل متبوع رو آبکشی فرمائید و این فعالیت را در شکل نیاز تکرار فرمایید.
به خیال و خاطر داشته باشید که تزکیه لکه خون روی فرش ممکن میباشد تداوم و مخلوط همگی این قدم‌ها را نیاز داشته باشد. پس از یکسری عملکرد، فرش‌تان بایستی مجدد مثل جدید به لحاظ رسد.

تزکیه لکه خون از روی فرش
تزکیه لکه جوهر از روی فرش
مشخص و معلوم میباشد که لکه‌های جوهر می توانند باعث فساد تولید ها به عنوان مثال فرش شوند. این لکه‌ها حتی میتوانند در بعضا حالات به هیچ عنوان از در میان نروند. با این حالا نحوه‌هایی برای تزکیه لکه‌های جوهر فرش وجود داراست. با عکس العمل به موقع و به کارگیری از یک‌سری فرآورده خانگی موءثر، میتوانید لکه‌ی جوهر جان دار را از فرش منزه فرمایید. به دنبال ما توصیه میکنیم مقاله چه گونه فرش ماشینی خوب بخریم؟ را مطالعه فرمایید چون داده ها مفیدی را برای شما خواننده عزیز دارااست.

شیوه های اثرگذار
در ذیل بعضی طرز‌های مفید برای تزکیه لکه جوهر فرش ارائه شده است:

یک دست سپید منزه را به ایزوپروپیل الکل آغشته نمائید (هرچه درصد ترکیبات الکل فعال‌خیس باشد، بهتر عمل می‌نماید.) آن گاه با آن پارچه مبادرت به تزکیه فرش آغشته به جوهر فرمائید. مراقب باشید که مالش دادن پارچه روی محل متبوع سبب ساز سرایت لکه ها به محل دیگر فرش نشود. اذن دهید این رطوبت برای تعدادی دقیقه روی فرش بماند. آن‌گاه از یک مایع پاک کننده برای حذف رطوبت مازاد به کار گیری نمائید.
شما ممکن میباشد نیاز داشته باشید که مجدد لکه جوهر فرش را با الکل پاک نمایید. برای اینکار میتوانید از منزه‌کننده‌های لاک ناخن و چیزهای دیگری که دربردارنده محتویات بالایی از الکل‌ می‌باشند (حتی سرکه) استعمال نمایید.
وقتی که از هرمورد از این مواد شیمیایی به کار گیری می کنید، بعد از آن محل موردنظر را با آب بشویید، بعد آن محل را کم آب نمایید.
توجه نمایید که مدام یک آزمایش را روی بخش غیربرجسته فرش اجرا دهید تا مطمئن گردید که‌این محلول‌های پاک کننده باعث به جراحت به اشکال خاصی از فرش نمیشوند.

حذف لکه جوهر از روی فرش
صحبت انتها
در صورتی‌که هر یک از طریق‌های بالا برای از دربین بردن لکه‌ها پاسخ ندادند، شما می توانید از محلول‌های مخصوصی که تا قبل از اینً آزمون خویش را دراین مورد پس دادند و در اکثری از دکان‌ها وجود دارا هستند به کارگیری کنید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۲:۱۷ توسط:علی موضوع: نظرات (0)