مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه .

مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه

چیدمان دکوراسیون مناسب با فرش صورتی


رنگ صورتی، یک رنگ پرطرفدار دربین کودک ها و جوان ها میباشد؛  قالیشویی در مشهد و اکثر جدید عروسان در حین خرید جهیزیه رنگ صورتی را تحت عنوان تم رنگی دکورا سیون خویش تعیین می‌نمایند. صورتی یک رنگ لطیف و احساساتی میباشد که در کنار دیگر رنگ‌ها می تواند خویش را بیشتر به اکران بگذارد. رنگ صورتی ناپاک، فضایی خاص و رنگ صورتی پر‌نور محیطی آهسته ساخت می‌نماید. تا به اکنون به رنگ فرش صورتی تاءمل کرده‌اید؟ ممکن میباشد فرش صورتی آیتم پسند خیلی از اشخاص نباشد؛ چون با مختصات و پتانسیل آن جهت بکارگیری در چینش داخلی آشنا نیستند. در پی نوشته‌علمی قصد داریم شما‌را با روش پباده سازی چینش داخلی خانه متناسب با فرش صورتی آشنا کنیم و به بخش اعظمی از سوال ها شما جواب دهیم.

رنگ صورتی دارنده چه خصوصیت‌هایی میباشد؟
مزایا و معایب فرش صورتی رنگ چه است؟
رنگ صورتی با چه رنگ‌هایی هماهنگی داراست؟

خصوصیت‌های رنگ صورتی
رنگ صورتی، ترکیبی از دو رنگ قرمز رنگ و سپید میباشد که با کم و بیش کردن هرکدام از این رنگ‌ها خصوصیت‌های رنگ صورتی به صورت کلی تغییر و تحول خواهد کرد. اکثر ما با دیدن رنگ صورتی به خاطر گل‌های رز صورتی میوفتیم که در ایوان اکثری از منزل‌های دیرین کاشته میشد و گوشه و کنار زیبایی را به وجود می آورد. مجموعاَ می‌اقتدار اظهار کرد که رنگ صورتی پررنگ محرک و انرژی زا میباشد و رنگ صورتی معدود رنگ مظهر ادب، عشق و علاقه و بخشندگی میباشد. اکثری از اشخاص بر این باورند که رنگ صورتی، رنگی دخترانه میباشد و می بایست صرفا اختصاصی دختران مصرف شود؛ ولی با سپری شد فرصت این روش فکرهای نادرست بوسیله طراحان مد از میان رفته و امروزه رنگ صورتی در بخش اعظمی از جای ‌ها به کارگیری میگردد. رنگ صورتی برای داشتن مشاهده کرد مثبت نسبت به معاش موءثر میباشد. اشخاصی که از رنگ صورتی برای پباده سازی دکورا سیون خویش بکار می گیرند عموما اشخاص قابل اتکا و لبریز انرژی می باشند که می‌اقتدار لحظات خوشی را با آنها گذراند.

 

فرش صورتی با چه رنگ مبلمانی ست می گردد؟
فرش کرم صورتی یا این که طوسی صورتی
اکثر اشخاصی که دارنده دکور امروزی می باشند به طرف فرش طوسی صورتی میروند و عده ای که دارنده دکور کلاسیک و سنتی می باشند به فرش‌های کرم صورتی علاقمند هستند. فرشی با گل‌های صورتی معدود رنگ یا این که برجسته با قضیه کرم جلوه زیبایی را برای تالار پذیرایی تولید می‌نماید. فرش کرم صورتی برای مبلمانی به رنگ کرم، آبی‌رنگ، طوطیا‌ای و خاکستری مطلوب است. فرش طوسی صورتی با نقش وینتج محیطی خاص و شیک به وجود می آورد.

رنگ بنفش
رنگ صورتی با بنفش دو رنگ خاص و دخترانه که برای چینش چینش اتاق خواب و نشیمن مطلوب می باشد؛ برای مثال فرشی به رنگ صورتی معدود رنگ با مبلمانی با پارچه مخملی بنفش یار با کوسن‌های صورتی جلوه زیبایی به ارمغان میکشد.

رنگ آبی‌رنگ
ممکن میباشد مخلوط رنگ آبی‌رنگ و صورتی را زیاد چشم باشید؛ به این دلیل که بخش اعظمی از طراحان از مخلوط این دو رنگ برای فضا‌‌های تجاری مانند کافه‌ها به کار گیری می‌نمایند. اما از این ادغام رنگ هم می‌قدرت برای دکورا سیون منزل نیز بهره مند شد؛ ادغام این دو رنگ در کنار هم احساس خیر و خوبی را به شما منتقل می‌نماید.

 

رنگ سبز
رنگ صورتی ملایم در کنار رنگ سبز، زیبایی منحصر به فرد به شخصی داراست. برای استعمال از این مخلوط رنگ ما یحتاج وجود ندارد که قطعا مبل سبز یا این که صورتی خریداری نمائید در واقع این عمل را بایستی با نازکی و اعتنا بالایی صورت بپذیرد. برای مثال در‌صورتی‌که در خانه خویش از گیاهان آپارتمانی نگه داری می کنید؛ میتوانید به این شکل رنگ سبز و به رنگ صورتی اضافه فرمائید.

رنگ قهوه‌ای
رنگ قهوه‌ای با صورتی، ترکیبی بولد و لاکچری میباشد و به حد چشمگیر استه که در اولی نگاه اعتنا شما‌را بدین ادغام رنگی جذب می‌نماید.

زردرنگ
ممکن میباشد خیره کننده به حیث رسد ولی ادغام زردرنگ با رنگ صورتی، انرژی متعددی را پدید میاورد. رنگ صورتی با زرد رنگ مشایعت خیر و خوبی داراست خصوصا در صورتیکه با طرح‌های گل گلی یاور گردد.

رنگ قرمز رنگ
ادغام رنگ قرمز‌رنگ با صورتی شم هیجان، شور و انرژی را به شما القا می‌نماید. محیطی که‌این دو رنگ در سطح وسیعی بکار رود قادر است یک نتقطه اوج در دکورا سیون شما به وجود آورد؛ مانند فرش لاکی یا این که قرمز‌رنگ با مبلمانی به رنگ صورتی و کوسن‌های قرمز رنگ

 

رنگ مشکی
مخلوط رنگ مشکی با صورتی در واقع محیطی آهسته و دراماتیک ساخت‌و‌ساز می‌نماید. قابلیت و امکان داراست این ادغام رنگ را کلاً گوشه و کنار و اجزای متعدد تکرار نمائید؛ در حالی که میتوانی این ادغام را تنها دریک عنصرداشته باشید و آن را به نتقطه اوج پباده سازی تبدیل نمائید.

رنگ متالیک
مخلوط رنگ صورتی با رنگ‌‌های متالیک مانند نقره‌ای و طلایی بینظیر میباشد. این مخلوط رنگ بسیار خوشگل و خاص میباشد که می‌اقتدار در کل نقاط منزل از آن بهره مند شد.

رنگ خاکستری
در واقع می‌قدرت ذکر کرد که خاکستری شایسته ترین مورد رنگی در کنار رنگ صورتی میباشد. هر طیفی از رنگ خاکستری، از تیره تا پر‌نور برای ادغام رنگ صورتی مطلوب میباشد. این ادغام رنگ برای هر فضایی در دکورا سیون منزل خوشگل میباشد الخصوص برای پباده سازی به مدل‌های امروزی کارآمد میباشد.


برچسب: قالیشویی در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۳:۵۶ توسط:علی موضوع: نظرات (0)