مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه .

مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه

اثرات کمرنگ شدن فرش بر اثر شستشو

بده بستان نصیب رنگ رفته ی فرش
یک طرز راحت برای برطرف کردن سفیدشدگی فرش و یا این که رنگ پریدگی آن، جایگزین کردن آن نصیب از فرش با قطعه ای دیگراست. این عمل آنقدرها هم که فکرش را می‌کنید ترسناک یا این که پرهزینه وجود ندارد. در واقع، بسیار راحت و معدود هزینه نیز است. قالیشویی در مشهد

لیست مواقعی که نیاز دارید :

ابزاری برای بُرش فرش

تطبیق فرش

نوار چسب درزگیر منحصر فرش (در اکثر دکان های ابزار خانه جان دار میباشد).

کتف دندانه پهن

میتوانید یک قطعه سلامت را از یک بخش فرش خویش که در معرض روئت کرد وجود ندارد مانند کناره ی پشت بوفه یا این که مبلمان مستقل فرمایید. ولی اساسی میباشد که با بخش رنگ پریده ی فرش دقیقاً هم خوانی داشته باشد تا وصله ی شما تا حد ممکن یک پارچه به حیث رسد.

 

البته درصورتی که نمی‌خواهید این کاررا که ما هم کمتر پیشنهاد می‌کنیم اعمال دهید، آیتم دیگر مراجعه به یک دکان فرش و به دست آوردن چندین مثال یا این که ضایعات مشابه فرش شما میباشد که آن‌ها را به منزل بیاورید و معلوم فرمایید کدام یک از آنان شایسته ترین بخش سازگار برای وصله کردن آن به مکان نصیب رنگ پریده میباشد تاآن را جایگزین فرمائید.

با این اکنون توصیه ما این میباشد که‌این اقدامات را به فردی بسپارید که در آن تخصص بیشتری دارا هستند، مانند رفوگران فرش البته در شرایطی‌که میخواهید خودتان جاری ساختن دهید به مورد ها تحت اعتنا فرمایید.


فرشهای دستباف بیشتر کمرنگ میشوند یا این که فرش ماشینی؟
فرشهای دستباف در حالتی که در معرض ساییدگی قرار بگیرند رنگ نخستین شان کمرنگ شدن فرش می‌شود و به اصطلاح پا خور آنان زیاد می‌گردد‌‌.
چنانچه از شوینده های نامناسب قلیایی جهت شستن فرش دستباف در خانه به کارگیری نمایید فرش کلرینه می‌گردد و در سود الیاف و پشم فرش فلس های خویش را از دست میدهند؛ در‌این حالت دیگر رنگهای فرش دستباف دارنده هماهنگی نیستند و از استقامت و قدمت فرش کاسته می شود.
قرار دادن فرش های دستباف در پایین آفتاب با رفت و آمدهای زیاد نیز سبب ساز کهنه شدن یا این که معدود رنگ شدن آن می‌گردد.
فرشهای ماشینی نیز برحسب متاع تار و پود خویش بعد از شستشوی مداوم نرمی بافت خویش را از دست می دهند.
زیرا در فرش های دستباف رنگ های گیاهی به عمل رفته میباشد شستن بایستی با تمرکز فراوانی صورت بپذیرد.
این نکته را بدانید که هیچ وقت جهت رفع لکه های دمنوش یا این که قهوه برای این گروه فرش ها از تمیز کننده های کارکشته به کارگیری نکنید.

رفع اختلال نادر رنگ شدن فرش
در قالیشویی هیچ گاه شاهد تغییر و تحول رنگ فرش و حیف کردن جلوه آن نخواهید بود.
بعد از تشخیص کارشناسان ما شایسته ترین نوع شستشو مطابق آلرژی و نوع فرش به مشتری توصیه می‌شود.
و ولی جهت رفع خلل نادر رنگ شدن فرش ها قالیشویی ما سرویس ها رنگ گذاری و مداد‌زنی را ارائه می دهد در‌این شیوه متخصصین زبده ما بر حسب چک رنگ های مو جود در فرش با خودکار و و پودر رنگ ها ی معدنی به خودکار زنی میپردازند.
دراین‌صورت رنگها با دقت بالا روی نصیب‌های کمرنگ یا این که بی رنگ گردیده فرش می‌نشینند.


برچسب: قالیشویی در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۴:۵۹ توسط:علی موضوع: نظرات (0)