مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه .

مقالات رسمی و تخصصی فرش و قالیچه

شستن فرش های کرمی و روشن

آب ولرم، فرچه ی منحصر قالیشویی یا این که دستمال قالیشویی در مشهد سرکه یا این که آبلیمو و آب ژاور اولی مرحله ازبین بردن لکه های به وجود آمده روی فرش این میباشد که با دقت به کالا فرش و رنگ آن بایستی طریق های مختلفی را به فعالیت موفقیت شستشوی فرش های کرمی رنگ همواره مشقت بار خیس از فرش های دیگر میباشد.

دومی مرحله اصلاح کردن محلول پس کمی آب ولرم را با 20 گرم سرکه و یک واحداندازه گیری مایع شستشوی فرش ترکیب می‌کنیم، بعد به وسیله اسپری آن را روی کلیه بخش ها ریخته و به آرامی به وسیله فرچه یا این که دستمال روی سطح فرش می مالیم اگرلکه ی به وجود آمده تیره میباشد و به مشقت منزه می گردد بهتر میباشد این مرحله را تا بی رنگ شدن یا این که نادر رنگ شدن لکه جاری ساختن دهید این طریق شستن فرش مطلوب فرش های پر‌نور و کرم میباشد.

در مواقعی که ناچار بودید میتوانید از سفیده کننده در ادغام خویش به کارگیری نمائید. ولی حواس تان باشد که ایمنی و سالم خویش را ترکیب کردن سفیده کننده با وسایل دیگر برای منزه شدن بیشتر به خطر نیندازید دقت فرمائید مقطع فرصت ماندن سفیده کننده روی فرش بیش تر از حد نیاز نباشد چراکه منجر جراحت به بافت فرش و تغییر تحول رنگ مهم آن میشود.

برای آبکشی کردن فرش بهتر از لگنی در ذیل آن بخش قرار دهید و هم‌زمان با ریختن آب فرش را با فرچه بسابید پس از این فعالیت می قدرت آن را در معرض آفتاب قرار اعطا کرد یا این که به وسیله پارچه آبگیری کرد و از اسباب و اثاث در دسترس مانند بخاری کولر گازی یا این که سشوار برای کم آب کردن فرش یاری گرفت.

یادگرفتن شستن فرش های کرمی
نحوه شستن فرش کرمی
فرش کرمی تعیین قابل قبولی برای منزل های امروزی و شیک میباشد که جلوه ی دور و بر را دو چندان می نماید البته سشتشوی فرش های کرمی به خیال و خاطر پر‌نور بودن آن دردسر متعددی داراست. آنگاه از وقتی کوتاه که از فرش کرم استعمال کردید متوجه میشوید که شیوه شستشوی آن تا چه اندازه مشقت بار میباشد. البته برای خودداری از آلوده شدن آن چه شغل های می اقتدار ایفا اعطا کرد؟

برخی از اشخاص حتی بعداز بازگرداندن فرش از قالیشویی از پاک نشدن آن گلایه دارا هستند. اما می بایست به‌این زمینه اعتنا داشت حفظ و نظافت کردن به موقع فرش ها هم بی تاثیر وجود ندارد در منزه نشدن بعدی آن حتی با وجود دادن فرش به قالیشویی از جمله وقتی که یک فرش پر‌نور را برای مدتی وقت گیر در معرض گرد و خاک می‌گذارید به جهت نفوذ خاک به لایه های زیرین سبب ساز کدر شدن بافت آن می شود که مدام فرش را آلوده و کثیف جلوه میدهد.


برچسب: قالیشویی در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۶:۲۸ توسط:علی موضوع: نظرات (0)