مقالات رسمي و تخصصي فرش و قاليچه مقالات رسمي و تخصصي فرش و قاليچه .

مقالات رسمي و تخصصي فرش و قاليچه

اتو كشي فرش چيست و چه زماني نياز به اتو كشي فرش داريم


گهگاه پيش مي آيد كه فرش بعداز شستن به انگيزه لول شدن  قاليشويي در مشهد  در گير چين و چروك و برجستگي مي گردد دراين‌صورت از سرويس ها اتوكشي قالي به كارگيري مي‌شود.

فرش در قاليشويي بعداز گذراندن مراحلي مانند:

۱- خاك گيري فرش

۲- تر كردن

۳- اضافه كردن مواد شستشو قاليشويي

۴- فرچه زني

۵- آبگيري

۶- كم آب كردن

با دستگاه اتو منحصر به فرد، اتو كشي مي‌گردد.

بعد از شستشو غلتك چرخاني در سمت و سوي خواب فرش از روي آن تكان مي نمايد.

در‌اين نحوه اتو كشي مكانيزه به وسيله غلطك سنگيني كه حرارت ملايمي داراست ايفا مي‌گردد.

اتو كشي فرش چروك هاي آن را از ميان مي برد و منجر دوام بيشتر و جلوه آن مي شود.

 

 

دستگاه اتو كشي فرش در قاليشويي
ما در سوله قالي شويي مجهز خويش براي اتو كردن فرش از دستگاه پرزگير و اتو به كارگيري مي‌كنيم.

اتو پرس مكانيزه به عنوان مثال سرويس ها خود كار قاليشويي ما است.

اتو كشي فرش معمولاً بعداز شستشو و كم آب كردن ۹۰ درصدي فرش اعمال مي‌شود.

اقدامات مايحتاج در عمليات اتو كشي فرش:

ورود فرش ها به دستگاه اتو مكانيزه در سمت خواب فرش
پرزگيري خود كار فرش ها بوسيله برس هاي قابل انعطاف
اتوكشي مكانيزه قالي با غلطك ۲ تني با حرارت ملايم استاندارد
بيرون شدن قالي از دستگاه و لول شدن اتومات
آيا اتو كشي فرش خسارت داراست؟
امروزه با پيشرفت فناوري آبگيرهاي لوله‌اي و سرعت زياد چرخش لوله و فرش تك تك آب و كف سطح فرش بيرون گرديده و در غايت به مرحله اتو كشي فرش مي‌رسيم.

فعاليت اتو كشي در پشت فرش به خواسته يكپارچه كردن و قرار تصاحب كردن گراف رمز مكان خودش ايفا مي‌گيرد.

اتوكشي فرش خير فقط زيان ندارد بلكه سبب از دربين رفتن پرز و همسطح نمودن تار و پود آن مي‌گردد.

بعداز عبور فرش از غلتك و اتوكشي فرش لول گرديده از دستگاه قاليشويي بيرون مي‌شود و در غايت فرش آبگيري گرديده به طور لول و كاور براي حمل مهيا مي گردد.

به كارگيري از متد پارچه مرطوب و اتو نيز براي گوشه هاي لول گرديده قالي كاربردي ميباشد.

البته در صورتيكه اتو متعددي داغ خواهد شد ممكن ميباشد به الياف فرش جراحت برساند و به همين ادله براي اتوكشي در رفع كيسي و چين و چروك، قاليشويي توصيه ميشود.

 

اتوكشي براي چه فرشهاي سفارش مي گردد ؟
معمولاً فرش‌هاي تازه نياز به اتو كشيدن دارا‌هستند و همان گونه فرش هايي كه بعداز ترميم پشم‌هاي آن گشوده گرديده‌است.

فرش هايي كه بعد از شستشو مبتلا تنش ها، برجستگي ها و چين هاي افتضاح مي باشد نيز نياز به اتوكشي دارا هستند.

و اين عمليات در همگي فرشهاي ماشيني و دستباف كاربردي ميباشد.


برچسب: قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۴۷:۰۲ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

علت كوتاه كردن لينك ها

حتماً تاكنون با لينك هاي كوتاه شده آشنا باشيد لينك‌هاي بزرگ به خصوص براي كاربراني كه تمايل دارند آدرس لينك صفحات سايت خود را به اشتراك بگذارند، مي‌تواند مشكل ‌ساز باشد با كوتاه كردن لينك ها براي كوتاه و ساده شدن لينك جهت به اشتراك گذاري مطالب يا افزودن زيبايي و بسياري از دلايل ديگر به كاربرد دارد كه در ادامه بيشتر آشنا خواهيد شد .
 
كوتاه كننده لينك چيست؟
كوتاه كردن لينك سايت يا ايجاد لينك كوتاه يك ابزار كاربردي در شبكه جهاني وب است كه در آن يك آدرس و لينك طولاني از سايت مي‌تواند به طور قابل ملاحظه اي كوتاه تر شود اما همچنان كاربرد همان لينك طولاني را خواهد داشت بطوري كه شما را مستقيما به همان لينك اول و صفحه مورد نظر هدايت كند. اين كار با استفاده از يك تغيير مسير يا redirect كردن صفحه اي كه لينك URL طولاني دارد صورت مي‌گيرد.
به عنوان مثال، لينك "https://www.google.com/search?q=كوتاه+كننده+لينك+نهان" را مي‌توان به اين صورت كوتاه كرد: "https://jetl.ir/D"
 
علت كوتاه كردن لينك‌ها چيست؟
 
ظاهر زيباتر
در واقع استفاده از لينك‌هاي بزرگ و طولاني، ظاهر و جلوه‌ي خوبي ندارد. اين ساده‌ترين ابزار و آسان ترين روشي است كه مي‌توان براي كوتاه كردن لينك‌هاي طولاني استفاده كرد. و لينك‌هاي كوتاه خوانايي بيشتري دارند و بخاطر سپاري آنها راحت است چون بسادگي در ذهن كاربر مي‌ مانند.
 
محدوديت‌هاي كاراكتري
يك URL طولاني مي‌تواند محدوديت هايي براي ما داشته باشد. براي مثال در شبكه اجتماعي توئيتر شما متن خود را آماده مي ‌كنيد و تصميم گرفتيد براي اطلاعات بيشتر يك لينك نيز در آن قرار دهيد تا مخاطبانتان به بررسي جزييات بيشتري بپردازند اما اگر لينك مد نظر ما طولاني باشد با مشكل محدوديت و زياد بودن تعداد كاراكترها روبر مي شويم. با استفاده از يك كوتاه كننده‌ ي لينك اين مشكل بكلي برطرف مي‌ گردد.
مثال هاي ديگر در ارسال پيام كوتاه نيز صدق ميكند : هر چه متن پيام ارسال طولاني تر شود هزينه هاي پيامك بالاتر مي‌رود. و امكان ارسال لينك هاي طولاني هزينه بر خواهد شد به ويژه براي سرويس هاي اتوماتيك يا ارسال انبوه پيام كوتاه تبليغاتي در دراز مدت هزينه هاي بالايي دارد اما با سرويس كوتاه كننده لينك و كوتاه كردن لينك سايت تا حد بسيار زيادي از هزينه هاي اضافي مي‌كند. علاوه بر محدوديت هاي تعداد كاراكتر و يا هزينه، يك لينك كوتاه جلوه‌ ي بهتري دارد.
 
لينك‌ هاي بهم ريخته فارسي
اگر تصميم داشته باشيم يك آدرس كه در آن از زبان فارسي استفاده شده باشد را به اشتراك بگذاريد، متوجه مي‌شويد كه تمام حروف فارسي به كاركتر ‌هايي تبديل شده‌اند كه خوانايي ندارند.
علاوه بر عدم خوانايي لينك با مشكل طولاني شدن آن هم روبرو مي‌ شويد در اين زمان استفاده از ابزار و سرويس كوتاه كننده لينك واقعاً الزامي مي شود.
 
كوتاه كردن لينك براي دريافت آمار بازديد
يكي از دلايل بسيار مهمي كه باعث مي‌شود افراد از كوتاه كردن لينك‌ها استفاده كنند، ارائه ‌ي ابزارهاي آماري و تعداد بازديد است. به كمك اين ابزار‌ ها مي‌توانيد بعد از اشتراك‌ گذاري يك لينك متوجه شويد چند نفر از آن لينك بازديد كرده‌اند.
 
معايب استفاده از كوتاه كننده هاي لينك
ماجرا اين است كه اين سرويس‌ها با معايب و مشكلاتي نيز روبرو هستند. البته كوتاه كردن لينك به خودي خود معايبي يا اشكالي ندارد، اما اتفاقاتي كه براي برخي از سرويس‌ها رخ مي‌دهد، مد نظر است كه باعث شده افرادي نسبت به استفاده از سرويس هاي كوتاه كننده لينك اعتماد خوبي نداشته باشند. اين موارد را اينجا بررسي مي‌كنيم.
 
مورد اول: مسدود شدن اين سايت‌ ها در ايران
در وب ايران سرويس هاي كوتاه كننده لينك به رسميت شناخته نشده اند و تا به حال چندين سايت كوتاه كننده لينك در ايران مسدود و فيلتر شده‌اند كه البته دلايل مختلفي مي تواند داشته باشد مثلا كوتاه شدن لينك سايت هاي غير مجاز و... در واقع فيلتر شدن آن‌ها، باعث مي‌شود كه لينك ‌هايي كه كوتاه شده، ديگر عمل نكند. يكي از بهترين سايت‌هايي كه در زمينه كوتاه كردن لينك فعاليت داشت، سايت خارجي با نام بيت‌ لي بود كه متأسفانه به دلايل مختلف مسدود شد.
 
مورد دوم: تعطيل شدن اين سرويس‌ها
متأسفانه سرويس هاي كوتاه كننده ي لينك زيادي در ايران بودند كه پس از مدتي فعاليت، به دلايل مختلف از دسترس خارج شدند و اكثر سايت‌هايي كه در زمينه كوتاه سازي لينك فعاليت مي‌كنند، اين ادعا را دارند كه سرويس‌ هاي آنها هميشه فعال خواهند بود اما پس از مدت ‌زماني فعاليت، از دسترس خارج مي شوند. سرويس‌هاي ايراني زيادي را ديدم كه بعد از چند سال تعطيل شدند كه البته اين موارد طبيعي است چون در ايران به با توجه به رايگان بودن خدمات به اين سرويس ها چندان اهميتي نمي دهند .
 
معرفي 5 سرويس كوتاه كننده لينك برتر ايراني و معتبر
 

1- سرويس كوتاه كننده لينك جتل

جتل
كوتاه كننده لينك جتل، مخفف (جت لينك) يك هدايت كننده رايگان لينك به سايت مقصد است و كوتاه كننده لينك ها و آدرس هاي بزرگ و طولاني است.
 
برخي از مزاياي كوتاه كننده لينك جتل:
1- لينك هاي كوتاه شده بصورت دائمي قابل استفاده مي باشند.
2- بدون نياز به ثبت نام لينك هاي طولاني خود را كوتاه كنيد.
3- در سايت ما هيچ پرداختي صورت نمي گيرد و همه خدمات كاملا رايگان است.
4- نگران فراموش كردن لينك هاي كوتاه شده تان نباشيد با درخواست مجدد سيستم ما با استفاده از سابقه كوكي ها مجدد لينك هاي دائمي و قبلي شما را شناسايي مي كند .
5-امكانات نامحدود و كاملا رايگان - لينك‌هاي دائمي - تولد رسمي كد RQ - نمايش آنلاين بازديد لينك - نمايش لينك هاي محبوب - بدون ‌نياز به ثبت‌نام - عدم نمايش تبليغات مزاحم - نمايش پيش نمايش لينك قبل از هدايت - ثانيه شمار هدايت به لينك مقصد - پشتيباني 24 ساعته و...
 

2- سرويس كوتاه كننده لينك يون

يون
سرويس كوتاه كننده لينك يون با ارائه امكانات و ابزار هاي ساده و پيشرفته، اولين و بهترين انتخاب به عنوان يك سرويس لينك كوتاه كن جايگزين گوگل و بيت لي (bitly.com) معرفي ميگردد. امكانات مديريتي پيشرفته، دامنه اختصاصي، آدرس كوتاه شده دلخواه، ارائه گزارش هاي جامع از بازديد كنندگان در دوره هاي زماني مختلف، ارتباط از طريق تلگرام، ربات كوتاه كننده لينك، فرم ساخت يو تي ام (utm)، ارائه API پيشرفته، از جمله امكاناتي است كه علاوه بر كوتاه كردن لينك در اختيار كاربران قرار دارد. با استفاده از اين سرويس ميتوانيد لينك هاي خود را در تمامي شبكه هاي اجتماعي نظير يوتيوب، اينستاگرام، تلگرام، لينكدين، توييتر، واتساپ و ... كوتاه كنيد. با استفاده از API پيشرفته ارائه شده قادر خواهيد بود بلاگ ها و وبسايت ها، سامانه هاي مديريت محتوا و فروشگاهي نظير وردپرس، ووكامرس، جوملا و غيره را به سرويس يون متصل نماييد.
 

3- سرويس كوتاه كننده لينك پي لينك

پي لينك
سرويس كوتاه كننده لينك پي لينك ابزاري قدرتمند براي بازاريابي و ماركتينگ است كه آدرس‌هاي طولاني و زشت را به لينك‌هاي كوتاه زيبا، به ياد ماندني و قابل پيگيري تبديل مي‌كند. داراي قابليت‌هايي از جمله لينك‌هاي كوتاه سفارشي براي برند سازي، داشبورد قدرتمند كاربر پسند، تجزيه و تحليل دقيق آمار لينك‌ها، API قوي، ساخت كدهاي UTM براي رديابي موفقيت كمپين‌ها، ايجاد QR كد، برنامه افزودني مرورگرها، دامنه اختصاصي، صفحه انتقال دهنده سفارشي و امكانات پرميوم ديگر مي‌باشد.
سرويس قدرتمند كوتاه كننده لينك‌ پي ‌لينك با قابليت دامنه اختصاصي همراه با امكان مديريت لينك‌ها، مشاهده آمار بازديد‌ها، اپليكيشن كوتاه كننده لينك اندرويد، ربات كوتاه كننده لينك تلگرام و امكانات حرفه‌اي ديگر
 

4- سرويس كوتاه كننده لينك نهان

نهان
سرويس كوتاه كننده لينك نهان ظاهرا تازه تاسيس و شروع پرقدرتي داشته است كه با ظاهري ساده و نامي زيبا و قابل درك و پشتيباني پا به اين عرصه نهاده است در ادامه به توضيحات آن مي پردازيم:
كوتاه كننده لينك نهان، مخفف (نه آن) يك هدايت كننده رايگان لينك به سايت مقصد است و كوتاه كننده لينك ها و آدرس هاي بزرگ و طولاني است.
براي كوتاه كردن لينك هاي طولاني خود از سرويس كوتاه كننده لينك نهان استفاده كنيد
با كوتاه كننده لينك نهان بصورت رايگان اين امكان را داريد آدرسهاي بزرگ و طولاني سايت خود را به لينك‌ هاي كوتاه و بسيار كوچك تبديل كنيد تا به راحتي و بهترين شكل ممكن بتوانيد براحتي براي مشتريان و كاربران تان به اشتراك بگذاريد.
امكانات نامحدود و كاملا رايگان - لينك‌هاي دائمي - تولد رسمي كد RQ - نمايش آنلاين بازديد لينك - نمايش لينك هاي محبوب - بدون ‌نياز به ثبت‌نام - عدم نمايش تبليغات مزاحم - نمايش پيش نمايش لينك قبل از هدايت - ثانيه شمار هدايت به لينك مقصد
 

5- سرويس كوتاه كننده لينك b2n.ir

b2n.ir
سرويس كوتاه كننده لينك b2n.ir مي‌توانيد لينك‌هاي طولاني را به لينك‌هاي كوتاه و دلخواه تبديل كنيد تا به راحتي و بهترين شكل از طريق پيامك يا در اينستاگرام و ... به اشتراك بگذاريد.
✓ نامحدود و رايگان ✓ لينك‌هاي دائمي ✓ پايدار و پرسرعت ✓ نمايش آمار لينك ✓ قديمي و قابل اطمينان ✓ لينك كوتاه دلخواه ✓ بي‌نياز از ثبت‌نام ✓ عدم نمايش صفحه تبليغاتي ✓ پشتيباني پاسخگو
 
اميدواريم از اين مقاله نهايت استفاده و لذت را برده باشيد .
پايان

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۵:۳۸ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

قاليشويي و تميز كردن فرش با نمك


پيش از استارت با استعمال از يك جاو با مكش مطلوب گرد قاليشويي در مشهد و غبار فرش را بگيريد.
توجه كنيد كيسه جارو برقي تخليه گرديده باشد و منزه باشد.
گرد و غبار و بقيه آلودگي ها يك كدام از مهم‌ترين مجرمان ميباشد، هنگامي كه فرش ها و قالي هاي خويش را تعجب آور مي بيند.
شما با استعمال از يك جارو برقي خوب ميتوانيد از تفاوت هايي كه در vibrancy به چشم مي خورد، شگفت زده گرديد.
وقت خويش را صرف فرصت خلاص نماييد و مسير را تغيير و تحول دهيد تا باور نتايج خواهد شد كه كليه چيز را پيش از نظافت كردن ادامه دهيد.
محلول آب و سركه:


تركيب ۱ فنجان سركه سپيد و ½ فنجان نمك با ۳ فنجان آب گرم.
اسفنج را منزه فرمائيد و محلول را به فرش يا اين كه فرش خويش ببريد. موردنياز وجود ندارد كه اسفنج را تر كني.


فرش خويش را بر روي سطح صاف و جامد قرار دهيد.
فرش ها اينك امن ميباشند، ولي فرش ها ميتواند در حين پروسه منزه نگه داشتن هنوز دشوار خيس ميباشد.
قرار دادن فرش هاي كوچك و ميانگين ​​خويش را در يك سطح مسطح و جامد، به شما اذن ميدهد تا چسبندگي بيشتري به فرش داشته باشيد.


سركه، نمك و محلول آب گرم را با يك اسفنج پاك با هم فرش خويش را منزه فرمائيد.
از بخار منزه كننده براي به كارگيري از محلول در بخشها بزرگتر به كار گيري فرماييد.
كارايي نماييد از فروريختن فرش خويش را به پشت با به كارگيري از آن تنها به الياف نپوشانيد.


فرش يا اين كه فرش خويش را با يك رشته كم آب فرمائيد يا اين كه آن را طبيعتا كم آب فرمائيد.
فرصت موردنياز براي كم آب كردن فرش يا اين كه فرش بستگي به شيوه انتخابي و ضخامت شمع دارااست.
اين مي‌تواند هر جايي از نيم ساعت تا دو ساعت باشد. در حالتي‌كه فرش هاي قطور خيس و يا اين كه فرش داريد، اذن دهيد فرصت بيشتري براي كم آب شدن داشته باشيد و مدام محاسبه فرماييد كه آيا فرش كم آب گرديده تا مبنا الياف كم آب مي‌گردد.


در ادامه نقاطي كه از دست داده ايد نگاه فرماييد فرش احيا گرديده شما تبارك شود.
هر لكه اي كه شما از دست داده ايد، سهل وآسان ميباشد براي ديدن، و در شكل لزوم، شما مي‌توانيد از آن بخش ها بازبيني و تكرار اين مراحل به صورت خاص براي مناطقي كه شما ديده پوشي كرد.


يك توشه ديگر قالي خويش را جارو فرمائيد اين سبب مي‌گردد كه هرگونه گرد و خاكي كه پشت راز گذارده گرديده را از دربين برنده شود و به بهبود رنگ زنده ياري دهد.

با تصويب پيشنهاد آنلاين درين تارنما، براي شستشوي اشكال فرش و خشكشويي و شستشوي مبل، ۲۰% تخفيف بگيريد!!! چنانچه در سراسر طهران و كرج و تبريز مشغول گذران زندگي هستيد. در هر ساعت از شبانه روز كافيست به وبسايت كارگاه قاليشويي اديب رجوع‌نماييد و پيشنهاد خويش را تصويب نمائيد. تا از نزديكترين شعبه براي شما خدمت اعزام گردد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۸:۵۹ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

قاليشويي و تميز كردن فرش با نمك


پيش از استارت با استعمال از يك جاو با مكش مطلوب گرد قاليشويي در مشهد و غبار فرش را بگيريد.
توجه كنيد كيسه جارو برقي تخليه گرديده باشد و منزه باشد.
گرد و غبار و بقيه آلودگي ها يك كدام از مهم‌ترين مجرمان ميباشد، هنگامي كه فرش ها و قالي هاي خويش را تعجب آور مي بيند.
شما با استعمال از يك جارو برقي خوب ميتوانيد از تفاوت هايي كه در vibrancy به چشم مي خورد، شگفت زده گرديد.
وقت خويش را صرف فرصت خلاص نماييد و مسير را تغيير و تحول دهيد تا باور نتايج خواهد شد كه كليه چيز را پيش از نظافت كردن ادامه دهيد.
محلول آب و سركه:


تركيب ۱ فنجان سركه سپيد و ½ فنجان نمك با ۳ فنجان آب گرم.
اسفنج را منزه فرمائيد و محلول را به فرش يا اين كه فرش خويش ببريد. موردنياز وجود ندارد كه اسفنج را تر كني.


فرش خويش را بر روي سطح صاف و جامد قرار دهيد.
فرش ها اينك امن ميباشند، ولي فرش ها ميتواند در حين پروسه منزه نگه داشتن هنوز دشوار خيس ميباشد.
قرار دادن فرش هاي كوچك و ميانگين ​​خويش را در يك سطح مسطح و جامد، به شما اذن ميدهد تا چسبندگي بيشتري به فرش داشته باشيد.


سركه، نمك و محلول آب گرم را با يك اسفنج پاك با هم فرش خويش را منزه فرمائيد.
از بخار منزه كننده براي به كارگيري از محلول در بخشها بزرگتر به كار گيري فرماييد.
كارايي نماييد از فروريختن فرش خويش را به پشت با به كارگيري از آن تنها به الياف نپوشانيد.


فرش يا اين كه فرش خويش را با يك رشته كم آب فرمائيد يا اين كه آن را طبيعتا كم آب فرمائيد.
فرصت موردنياز براي كم آب كردن فرش يا اين كه فرش بستگي به شيوه انتخابي و ضخامت شمع دارااست.
اين مي‌تواند هر جايي از نيم ساعت تا دو ساعت باشد. در حالتي‌كه فرش هاي قطور خيس و يا اين كه فرش داريد، اذن دهيد فرصت بيشتري براي كم آب شدن داشته باشيد و مدام محاسبه فرماييد كه آيا فرش كم آب گرديده تا مبنا الياف كم آب مي‌گردد.


در ادامه نقاطي كه از دست داده ايد نگاه فرماييد فرش احيا گرديده شما تبارك شود.
هر لكه اي كه شما از دست داده ايد، سهل وآسان ميباشد براي ديدن، و در شكل لزوم، شما مي‌توانيد از آن بخش ها بازبيني و تكرار اين مراحل به صورت خاص براي مناطقي كه شما ديده پوشي كرد.


يك توشه ديگر قالي خويش را جارو فرمائيد اين سبب مي‌گردد كه هرگونه گرد و خاكي كه پشت راز گذارده گرديده را از دربين برنده شود و به بهبود رنگ زنده ياري دهد.

با تصويب پيشنهاد آنلاين درين تارنما، براي شستشوي اشكال فرش و خشكشويي و شستشوي مبل، ۲۰% تخفيف بگيريد!!! چنانچه در سراسر طهران و كرج و تبريز مشغول گذران زندگي هستيد. در هر ساعت از شبانه روز كافيست به وبسايت كارگاه قاليشويي اديب رجوع‌نماييد و پيشنهاد خويش را تصويب نمائيد. تا از نزديكترين شعبه براي شما خدمت اعزام گردد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۸:۳۴ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

پاك كردن لكه ماست بدون نياز به قاليشويي به چه صورت است؟


براي تزكيه لكه ماست بر روي فرش در بالا به وسايلي مستلزم ميباشيم كه مثلا آن‌ها آب سرد، . قاليشويي در مشهد  ريكا، كرم تصحيح غير ژلي، مسواك كهنه، پارچه منزه و سپيد و سشوار ميباشد و نياز به قاليشويي را منحل مي نمايد.

در مرحله ابتدا مي بايست با يك شمشير يا اين كه قاشق با احتياط و توجه كافي ماست را از روي فرش برداشت به نحوي كه به بافت فرش هيچ آسيبي وارد نشود و طوري اين فعاليت صورت بپذيرد كه فقط اثر يه خرده از آن لكه بر روي فرش باقي‌مانده باشد. آن‌گاه از آب سرد براي از در ميان بردن آن لكه استعمال مي‌كنيم تا وقتيكه تماما محو گردد و اين عمل را تكرار مي‌كنيد. در حالتي كه لكه با استعمال از آب سرد از في مابين نرفت مي بايست يه خرده ريكا را در آب سرد حل كرده و بر روي لكه ريخته و بعد از آن با يك دست كم آب آن را بماليد تا محو گردد. نحوه ديگر استعمال از كرم تصحيح غير ژلي هست كه مي بايست يه خرده از آن را بر روي لكه ماليده و با به كار گيري از مسواك كهنه سطح فرش را ماساژ دهيد و در انتها بعداز مالش از يكپارچه كم آب و منزه براي از في مابين بردن لكه ماست امداد مي‌گيريم و در‌اين حالت نيازي به قاليشويي نمي‌باشد.

 

 

گهگاه دسترسي بدين كرم اصلاحي بسيار سخت است در‌اين حالت مي قدرت از هضم كننده هاي آنزيمي براي از ميان بردن لكه ها بهره برد يكي‌از اين آنزيم ها منزه كننده لكه هاي اختصاصي حيوان‌ها هستند كه تهيه كردن اين آيتم نيز كاري بس مشقت بار است و مي بايست آن را خريداري كرد. درپي مي بايست اعلام كرد در حالتي كه با هيچ يك از اين مورد ها لكه از ميان نرفت از اين رو با آب و دستمال كم آب آن لكه را بشوييد تا كاملا محو خواهد شد صرفا موردي كه مي بايست به آن دقت كرد اين ميباشد كه به هيچ عنوان به بافت فرش آسيبي وارد نشود.

در غايت…

هنگامي كه لكه در حين اين فرآيند و فارغ از نياز به قاليشويي نابود شد و از ديد خارج شد از اين رو بهتر ميباشد با سشوار محل متبوع را كه تر شد‌ه‌است كم آب نمائيد البته نكته حائض اهميت اين ميباشد كه از شرايط سرد آن استعمال شود به دليل آنكه در حالتي‌كه كوچكترين اثراتي از آن لكه بر روي فرش باقيمانده باشد با موقعيت داغ سشوار بيشتر جذب فرش مي‌شود و بر روي آن باقي مي‌ماند. شايان بيان ميباشد در شرايطي كه لكه ابدا تميز نشد موردنياز ميباشد با يك فرد كه دراين باره مهارت و حرفه اي است مشاوره كرد و آن‌گاه به قاليشويي داراي اعتبار( قاليشويي فرش قرمز رنگ در سرويس شماست) برگشت كرد و از سرويس ها بسيار عالي و بي نظير آن‌ها سود جست.


برچسب: . قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۰:۲۹ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

چيدمان دكوراسيون مناسب با فرش صورتي


رنگ صورتي، يك رنگ پرطرفدار دربين كودك ها و جوان ها ميباشد؛  قاليشويي در مشهد و اكثر جديد عروسان در حين خريد جهيزيه رنگ صورتي را تحت عنوان تم رنگي دكورا سيون خويش تعيين مي‌نمايند. صورتي يك رنگ لطيف و احساساتي ميباشد كه در كنار ديگر رنگ‌ها مي تواند خويش را بيشتر به اكران بگذارد. رنگ صورتي ناپاك، فضايي خاص و رنگ صورتي پر‌نور محيطي آهسته ساخت مي‌نمايد. تا به اكنون به رنگ فرش صورتي تاءمل كرده‌ايد؟ ممكن ميباشد فرش صورتي آيتم پسند خيلي از اشخاص نباشد؛ چون با مختصات و پتانسيل آن جهت بكارگيري در چينش داخلي آشنا نيستند. در پي نوشته‌علمي قصد داريم شما‌را با روش پباده سازي چينش داخلي خانه متناسب با فرش صورتي آشنا كنيم و به بخش اعظمي از سوال ها شما جواب دهيم.

رنگ صورتي دارنده چه خصوصيت‌هايي ميباشد؟
مزايا و معايب فرش صورتي رنگ چه است؟
رنگ صورتي با چه رنگ‌هايي هماهنگي داراست؟

خصوصيت‌هاي رنگ صورتي
رنگ صورتي، تركيبي از دو رنگ قرمز رنگ و سپيد ميباشد كه با كم و بيش كردن هركدام از اين رنگ‌ها خصوصيت‌هاي رنگ صورتي به صورت كلي تغيير و تحول خواهد كرد. اكثر ما با ديدن رنگ صورتي به خاطر گل‌هاي رز صورتي ميوفتيم كه در ايوان اكثري از منزل‌هاي ديرين كاشته ميشد و گوشه و كنار زيبايي را به وجود مي آورد. مجموعاَ مي‌اقتدار اظهار كرد كه رنگ صورتي پررنگ محرك و انرژي زا ميباشد و رنگ صورتي معدود رنگ مظهر ادب، عشق و علاقه و بخشندگي ميباشد. اكثري از اشخاص بر اين باورند كه رنگ صورتي، رنگي دخترانه ميباشد و مي بايست صرفا اختصاصي دختران مصرف شود؛ ولي با سپري شد فرصت اين روش فكرهاي نادرست بوسيله طراحان مد از ميان رفته و امروزه رنگ صورتي در بخش اعظمي از جاي ‌ها به كارگيري ميگردد. رنگ صورتي براي داشتن مشاهده كرد مثبت نسبت به معاش موءثر ميباشد. اشخاصي كه از رنگ صورتي براي پباده سازي دكورا سيون خويش بكار مي گيرند عموما اشخاص قابل اتكا و لبريز انرژي مي باشند كه مي‌اقتدار لحظات خوشي را با آنها گذراند.

 

فرش صورتي با چه رنگ مبلماني ست مي گردد؟
فرش كرم صورتي يا اين كه طوسي صورتي
اكثر اشخاصي كه دارنده دكور امروزي مي باشند به طرف فرش طوسي صورتي ميروند و عده اي كه دارنده دكور كلاسيك و سنتي مي باشند به فرش‌هاي كرم صورتي علاقمند هستند. فرشي با گل‌هاي صورتي معدود رنگ يا اين كه برجسته با قضيه كرم جلوه زيبايي را براي تالار پذيرايي توليد مي‌نمايد. فرش كرم صورتي براي مبلماني به رنگ كرم، آبي‌رنگ، طوطيا‌اي و خاكستري مطلوب است. فرش طوسي صورتي با نقش وينتج محيطي خاص و شيك به وجود مي آورد.

رنگ بنفش
رنگ صورتي با بنفش دو رنگ خاص و دخترانه كه براي چينش چينش اتاق خواب و نشيمن مطلوب مي باشد؛ براي مثال فرشي به رنگ صورتي معدود رنگ با مبلماني با پارچه مخملي بنفش يار با كوسن‌هاي صورتي جلوه زيبايي به ارمغان ميكشد.

رنگ آبي‌رنگ
ممكن ميباشد مخلوط رنگ آبي‌رنگ و صورتي را زياد چشم باشيد؛ به اين دليل كه بخش اعظمي از طراحان از مخلوط اين دو رنگ براي فضا‌‌هاي تجاري مانند كافه‌ها به كار گيري مي‌نمايند. اما از اين ادغام رنگ هم مي‌قدرت براي دكورا سيون منزل نيز بهره مند شد؛ ادغام اين دو رنگ در كنار هم احساس خير و خوبي را به شما منتقل مي‌نمايد.

 

رنگ سبز
رنگ صورتي ملايم در كنار رنگ سبز، زيبايي منحصر به فرد به شخصي داراست. براي استعمال از اين مخلوط رنگ ما يحتاج وجود ندارد كه قطعا مبل سبز يا اين كه صورتي خريداري نمائيد در واقع اين عمل را بايستي با نازكي و اعتنا بالايي صورت بپذيرد. براي مثال در‌صورتي‌كه در خانه خويش از گياهان آپارتماني نگه داري مي كنيد؛ ميتوانيد به اين شكل رنگ سبز و به رنگ صورتي اضافه فرمائيد.

رنگ قهوه‌اي
رنگ قهوه‌اي با صورتي، تركيبي بولد و لاكچري ميباشد و به حد چشمگير استه كه در اولي نگاه اعتنا شما‌را بدين ادغام رنگي جذب مي‌نمايد.

زردرنگ
ممكن ميباشد خيره كننده به حيث رسد ولي ادغام زردرنگ با رنگ صورتي، انرژي متعددي را پديد مياورد. رنگ صورتي با زرد رنگ مشايعت خير و خوبي داراست خصوصا در صورتيكه با طرح‌هاي گل گلي ياور گردد.

رنگ قرمز رنگ
ادغام رنگ قرمز‌رنگ با صورتي شم هيجان، شور و انرژي را به شما القا مي‌نمايد. محيطي كه‌اين دو رنگ در سطح وسيعي بكار رود قادر است يك نتقطه اوج در دكورا سيون شما به وجود آورد؛ مانند فرش لاكي يا اين كه قرمز‌رنگ با مبلماني به رنگ صورتي و كوسن‌هاي قرمز رنگ

 

رنگ مشكي
مخلوط رنگ مشكي با صورتي در واقع محيطي آهسته و دراماتيك ساخت‌و‌ساز مي‌نمايد. قابليت و امكان داراست اين ادغام رنگ را كلاً گوشه و كنار و اجزاي متعدد تكرار نمائيد؛ در حالي كه ميتواني اين ادغام را تنها دريك عنصرداشته باشيد و آن را به نتقطه اوج پباده سازي تبديل نمائيد.

رنگ متاليك
مخلوط رنگ صورتي با رنگ‌‌هاي متاليك مانند نقره‌اي و طلايي بينظير ميباشد. اين مخلوط رنگ بسيار خوشگل و خاص ميباشد كه مي‌اقتدار در كل نقاط منزل از آن بهره مند شد.

رنگ خاكستري
در واقع مي‌قدرت ذكر كرد كه خاكستري شايسته ترين مورد رنگي در كنار رنگ صورتي ميباشد. هر طيفي از رنگ خاكستري، از تيره تا پر‌نور براي ادغام رنگ صورتي مطلوب ميباشد. اين ادغام رنگ براي هر فضايي در دكورا سيون منزل خوشگل ميباشد الخصوص براي پباده سازي به مدل‌هاي امروزي كارآمد ميباشد.


برچسب: قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۳:۵۶ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

ورودي گوگل و خريد بك لينك در 1400 ارزان شد

افزايش ميزان ورودي ها و بازديد هاي صفحات وب سايت است كه از طريق راهكار هاي متعددي محقق مي شود. به عبارتي ديگر براي اين كه بتوانيد منجر به افزايش كليك گوگل خود شويد، روش ها و متد هاي عديده اي وجود دارند كه عمل به آن ها تاثير بسزايي خواهد داشت.

به طور كلي سفارش ورودي گوگل فرايندي تخصصي است كه داراي مباحث و مسائل مختلفي مي باشد، يعني زماني موفقيت آميز خواهد بود كه به وسيله ي متخصصين اين حوزه اعمال شود. لذا متخصصين به خوبي مي دانند وب سايت اينترنتي شما ملزم به انجام چه اقداماتي است تا تعداد بازديد بيشتري داشته باشد و مراجعه كنندگان كثير تري به خود جلب كند. بنابراين لازم به گفتن است اين امر كار هر كسي نيست و بايد توسط افراد كاردان انجام گيرد.

چرا كليك گوگل بخريم؟

پيرو بحث اهميت خريد كليك گوگل مي خواهيم در اين بخش در مورد اهميت خريد ورودي گوگل گپ بزنيم. در واقع ورودي ها در اين موتور جست و جو گر بسيار مهم اند و اكثر كساني كه صاحب وب سايت در اين فضا مي باشند به دنبال خريد ورودي هستند.

همان طور كه مي دانيد اين تعداد بازديد ها، از طرف كاربران است كه نشان دهنده ي سطح شناخت جامعه نسبت به وب سايت شماست، اين مسئله به قدري مهم است كه در جايگاه اول اهداف راه اندازي وب سايت هاي اينترنتي قرار گرفته. به گونه اي كه تمام وب سايت داران به دنبال بهترين راهكار ها براي افزايش آمار بازديد هاي خود هستند.

براي اين كه بازديد يك وب سايت به نحو احسن و به صورت كاملاً ارگانيك افزايش يابد، لازم است كليك يا بازديد و يا ورودي گوگل خريداري شود.

ارائه ي ورودي هاي استاندارد و حقيقي گوگل از طريق وب سايت هاي مختلفي انجام مي گيرد، از اين رو توجه داشته باشيد از معتبر ترين ها مانند مجموعه شيك رنك به خريد بپردازيد.

مزاياي پكيج افزايش ورودي گوگل

وب سايت هاي متعددي وجود دارند كه پكيج افزايش ورودي گوگل را ارائه مي دهند، مزاياي پكيج افزايش ورودي گوگل به قدري بالاست كه در حال حاضر از تقاضا كنندگان متعددي برخوردار است.

اگر مي خواهيد از مزاياي خريد ورودي گوگل مطلع شويد تنها لازم است از خريداران قبلي بپرسيد، تا مزاياي پر شمار آن را بگويند.

https://backority.ir/images/937902.png

از جمله برخي از بارز ترين مزاياي خريد كليك گوگل عبارتند از:

  • افزايش چشمگير بازديد كنندگان حقيقي
  • افزايش تعداد مشتري ها
  • افزايش تعاملات در وب سايت
  • نمايش وب سايت در صفحات اول گوگل كه مي توان آن را به عنوان مهم ترين تاثير اين اقدام معرفي كرد‌.
  • و ...

افزايش ورودي گوگل به روش هاي طبيعي و مصنوعي

با توجه به داغ بودن بازار افزايش بازديد وب سايت هاي گوگلي، اين فرايند از متد هاي متعددي برخوردار است كه به دو صورت مصنوعي و طبيعي اعمال مي شود. پر واضح و مشخص است متد هاي مصنوعي افزايش بازديد، متد هايي هستند كه به وسيله ي افراد كلك باز و منفعت طلب ابداع شده اند، لذا تماماً بي فايده مي باشند.

https://backority.ir/images/540423.png

اولين و ضروري ترين اتفاقي كه مي بايست طي فرايند افزايش ورودي گوگل بيفتد، تشخيص اين امر توسط گوگل است؛ يعني سيستم گوگل به گونه اي مي باشد كه به راحتي مي تواند تغييرات مبني بر افزايش بازديد هاي يك وب سايت را تشخيص دهد و به دنبال آن منجر به پيشرفت و بالا تر آمدن وب سايت مربوطه شود. بنابراين با توجه به  هوش بالاي گوگل، فرايند نحوه ي تشخيص بازديد كنندگان فِيك از بازديد كنندگان اصلي بسيار آسان است؛ از اين رو افزايش ورودي گوگل به روش مصنوعي اقدامي بي فايده و تماماً بي ارزش تلقي مي شود.

حتماً از خود مي پرسيد روش مصنوعي افزايش دهنده ي بازديد كنندگان شامل چه متد هايي مي شود؟ براي بيشتر كردن آمار بازديد كنندگان از طريق اين روش متد هاي فراواني ابداع شده است كه يكي از ساده ترين ها كه به ذهن هر شخصي مي رسد، ورود به وب سايت طي دفعات بالاست. اما لازم است بدانيد گوگل به هيچ وجه چنين بازديد هايي را معتبر نمي شناسد، به صورتي كه حتي ممكن است در چنين مواقعي وب سايت مربوطه را جريمه كند. البته متد هاي فراواني براي اين كار وجود دارد كه لازم به تاكيد است همه ي آن ها براي گوگل قابل تشخيص و شناسايي مي باشند، پس هيچ وقت سراغ اين متد ها نرويد، چرا كه جريمه نشدن خيلي بهتر از كم بازديد بودن وب سايت است.

حالا كه با ماهيّيت روش هاي مصنوعي افزايش بازديد آشنا شده ايد، نوبت به متد هاي طبيعي و قانوني مي رسد كه مورد تاييد گوگل هستند. درواقع بازديد از يك وب سايت زماني از طرف گوگل شناسايي شده و تاييد مي شود كه مراجعه كننده فقط طي چند ثانيه ورود و خروج نكند و در صفحه ي وب سايت از لينك هاي داخلي استفاده نمايد و به طور كلي يك بازديد كننده ي واقعي باشد. همان طور كه قبلاً هم گفتيم براي اين كار تاثير گذار ترين اقدام، خريد بازديد گوگلي است؛ لذا كساني كه اين خدمات را ارائه مي دهند به خوبي مي دانند عمل به چه كار هايي باعث بيشتر شدن مراجعه كنندگان وب سايت شما مي شود.

از جمله برخي از اقداماتي كه توسط اين متخصصين ارائه مي شود، عبارتند از سئو سازي محتوا، بهينه سازي وب سايت و ... كه با توجه به نياز انواع وب سايت ها متغير هستند، به اين معنا كه هر وب سايتي نيازمند اقدام متفاوتي به جهت بيشتر كردن بازديد كننده ها و ورودي ها مي باشد كه توسط متخصصين اين حوزه به راحتي قابل تشخيص و اعمال هستند.

اهميت ورودي گوگل بر سئو

گوگل داراي حساسيت هاي بالايي براي بررسي انواع محتوا هاي درج شده در وب سايت ها مي باشد، به نحوي كه فقط مطالب استاندارد و مورد قبول خود را منتشر مي كند و با توجه به سرچ كاربر نزديك ترين وب سايت ها پيشنهاد مي دهد. اين مسئله از براي گوگل به قدري مهم محسوب مي شود كه حتي لازم است بدانيد در بعضي مواقع محتوا هايي كه از نظر گوگل غير اصولي و نامناسب هستند، جريمه مي شوند.

در اين جاست كه اهميت ورودي گوگل بر سئو مطرح مي شود، در حقيقت سئو به محتوا هايي گفته مي شود كه بر اساس ضوابط و قوانين گوگل نوشته شده باشند؛ از اين رو با سفارش ورودي گوگل مي توانيد محتواي وب سايت خود را سئو سازي كرده و به دنبال آن بازديد كنندگان بيشتري جذب كنيد.

  https://backority.ir/images/699941.jpg

خريد بك لينك

اگر در مورد خريد بك لينك اطلاعي نداريد بايد به شما بگوييم كه يكي از روش هاي بهبود رتبه ي سئوي وب سايت است، در واقع لينك و انكرتكست سايت شما در وب سايت ها، وبلاگ ها و فرومهاي ديگر ثبت مي شود و عموما اين كار بايد در تعداد بالا انجام شود؛ در غير اين صورت بهبود وضعيت وب سايت شما در گوگل و رتبه بندي هاي ديگر مانند الكسا سخت تر خواهد شد.

برخي سيستم ها اقدام به فروش بك لينك مي كنند اما قوانين سئو را رعايت نكرده و وب سايت آن ها پس از مدتي پنالتي و از نتايج گوگل حذف مي شود؛ در اين باره بايد بگوييم كه اگر اين كار را به شركتي مطمئن بسپاريد بهتر است. زيرا آن ها وقت و هزينه ي شما را يك شبه به باد نمي دهند.

هر چه تعداد بك لينك از وب سايت هاي با رتبه ي الكساي خوب بهتر باشد قطعا سايت شما رشد بيشتري خواهد داشت و اين رشد مانا تر خواهد بود.

  https://backority.ir/images/452802.jpg

فوايد خريد بك لينك ايراني

قطعا هر چه تعداد بك لينك هايي كه ثبت مي شوند ماندگار تر باشند و پس از مدتي ناگهاني حذف نشوند مي تواند تاثيرات بهتري روي وب سايت شما داشته باشد. پيشنهاد مي شود ابتدا به خريد هاي محدود اين كار را تست كنيد.

بك لينك ها را با فاصله زماني و جداگانه خريداري كنيد. پيشنهادهايي مانند “تبليغات در 10 سايت با پيج رنك 2 و 3” انتخاب مناسبي نيستند.

ضمن اين كه شما مي توانيد بك لينك ها را در صفحه هاي خاص و پربازديد يك وب سايت سفارش دهيد تا تاثيرش بر ربات ها و موتور هاي ايندكس گوگل بهتر باشد.

در اين ميان بك لينك هاي رايگان هستند كه در دايركتوري ها ثبت مي شوند، اين بك لينك ها ارزش زيادي ندارند و بهتر است از آن ها استفاده نكنيد چون مانند خريد بك دائمي كاربردي نيستند و ممكن است حذف شوند.

خريد رپورتاژ

رپرتاژ آگهي يكي از روش هاي بهبود رتبه سئو در دنياي وب سايت ها است، دستور كار به اين صورت است كه وب سايت شما نياز به لينك هايي از سايت هاي ارزشمند، معتبر و قديمي خواهد داشت.

يعني متن هاي قابل كليكي كه وقتي كاربر روي آن ها كليك مي كند وارد صفحه اصلي وب سايت شما و يا لينكي از آن خواهد شد، ضمن اين كه اگر فكر مي كنيد اين روش به سئوي شما آسيب ميزند و نوعي تقلب است بايد بگوييم كه سخت در اشتباه هستيد.

در اين موارد وقتي نويسنده ي وب سايت متن و پستي را منتشر مي كند به معرفي تمام خدمات وب سايت شما خواهد پرداخت و بر اساس اين روش لينك هايي به وب سايت شما خواهد داد.

روشي كه توضيح داده شد باعث مي شود كه بك لينك هايي غيرمستقيم و البته قدرتمند به وب سايت شما ايجاد شود و قطعا مي تواند سئوي سايت شما را در مدت زمان نسبتا كوتاهي دگرگون كند.

  https://backority.ir/images/778752.jpg

نكاتي درباره خريد تبليغات رپورتاژ

اولين موردي كه در مورد خريد رپورتاژ اهميت دارد، وب سايت مورد نظر مي باشد. بهتر است اگر مي خواهيد براي اولين بار خريد رپورتاژ را تجربه كنيد از سرويس هاي آنلاين كه در قبال سئو به شما خدمات مي دهند اين كار را انجام دهيد.

آن ها متني را براي شما آماده كرده و سپس بر روي وب سايت هاي مختلف منتشر مي كنند. گاه نيز بهتر است سايت هاي برتر و رتبه ي 3 رقمي الكسا و پايين تر را براي خريد بك لينك انتخاب كنيد.

هر چه رتبه بندي و سن سايت بهتر و بالاتر باشد قطعا تاثيرات بيشتري مشاهده خواهيد كرد.

تهيه متن مناسب رپورتاژ شما

هر چه از متن رپورتاژ اختصاصي و بهتري استفاده كنيد هم مخاطبان بيشتري را جذب مي كنيد و هم وب سايت شما بهتر به ديگران معرفي مي شود، مي دانيم كه گوگل نيز دشمن محتواي تكراري است و تا حدي كه مي توانيد متن رپورتاژ خود را به صورت ناب انتخاب كنيد و سعي كنيد از ابتدا خودتان بنويسيد و يا از شركت هاي سئو بخواهيد رپورتاژي مناسب و هماهنگ با سئو براي شما ايجاد كنند.

امروزه نيز بعد ديگري از رپرتاژ را در فضاي اينترنت مشاهده مي‌كنيم به گونه اي كه يك مقاله در قالب يك پست عادي به يك سايت اضافه مي‌شود كه درحالت عادي يك مطلب معمولي يا خبري است.

  https://backority.ir/images/70813.jpg

چه تعداد رپورتاژ نياز داريم؟

بهتر است تعداد رپورتاژ هاي وب سايت خود را به صورت مرحله اي افزايش دهيد، از تعداد كم شروع كنيد و بعد از مدتي آن را بيش از پيش كنيد، ضمن اين كه وب سايت ها بهتر است ارتباط موضوعي مناسبي با سايت شما داشته باشند و يا در دسته بندي مربوط به وب سايت شما مطلب رپورتاژ را منتشر كنند.

 

رپرتاژ آگهي در اصل مقاله اي است كه شما در رسانه‌هاي مختلف آن را منتشر مي‌كنيد. به‌طور حتم در يك مقاله فرصت و مجال بسياري براي داستان گويي، معرفي برند، ايجاد نياز در مخاطب و... داريد. بهتر است آن را به صورت حرفه اي بنويسيد.

منبع:chicrank.com

1399/12/30


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۷:۳۲ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

شستن فرش و قالي در خانه


قاليشويي در مشهد  يكي‌از گرانقدر ترين و شايسته ترين كمپاني هايي بوده كه تا الان به سرويس ها دهي خويش در سرتاسر كشور‌ايران ادامه مي‌دهد. از آنجايي كه شستشوي فرش با استعمال از وسيله هاي پيش پا افتاده فرصت متعددي ميبرد، ياري به دست آوردن از چنين سرويس ها خير فقط قادر است در اكثري از مخارج صرفه جويي نمايد، بلكه فرصت را براي شما نگه مي‌دارد تا بتوانيد به شغل هاي ديگر برسيد.

اما فارغ از كليه اين مفاد، شستن فرش قاعده هاي خاص خودش را دارااست و عدم دقت بدين مسئله مي‌تواند منجر به وجود وارد شدن ايرادات بزرگي گردد كه دربرگيرنده فساد و كهنه شدن فرش هاي شما مي گردند. از اين رو شايسته ترين مورد پيش روي شما همگي دريافت كردن با قاليشويي ميباشد. به آن نمونه قاليشويي غرب طهران فراهم سرويس رساني به چنين بخشها ميباشد و در كنار آن قاليشويي كرج سرويس ها برتر خويش را به البرز و كرج ارائه مي‌دهد كه همگي اين مفاد پايين تيم كمپاني خدماتي گران قدر پالسين به اكانت ميايند.

ولي پس از اينكه شستن فرش ها را كل كرديد، بي شك به تميزكاري خانه نيز احتياج پيدا خواهيد كرد. از اين رو مي‌توانيد از سرويس ها ديگر مانند شست و رفت خانه و لوازم كشي نيز برخوردار گرديد. شستن فرش اصول خاص خودش را دارااست كه در‌پي به محاسبه هرمورد از آنها خوا هيم پرداخت. پس هم پا ما باشيد.

رده فرش و قالي
فرش و قالي از ديرباز منزلت ويژه‌اي در منزل‌ي ايرانيان داشته ميباشد. عمر ديرين‌ترين فرش عالم به بيش تر از ۲۴۰۰ سال ميرسد. اين فرش منتسب به مادها ميباشد و در موزه آرميتاژ سن‌پترزبورگ مراقبت مي‌گردد. با دقت به نقش فرش در منزل‌هاي اهل ايران، شستن فرش‌ بخشي از فرهنگ وتمدن عموم جمهوري اسلامي ايران بوده ميباشد. سنتي كه كليه ما هنگام منزل تكاني نوروز آن را تجربه كرده‌ايم.

شستن فرش و قالي در منزل كاري خسته كننده و زمانبر ميباشد و سفارش ما به شما اين ميباشد كه فرش هاي خويش را به قاليشويي بسپاريد. با اين حالا شايد برخي‌ها ميل داشته باشند فرش‌هاي خويش را در خانه بشويند. براي شناخت با طريق درست شستن فرش در منزل، با ما يار و همدم باشيد.

شما مي‌توانيد از ديگر سرويس ها پالسين همانند تميز كاري خانه و اثاثيه كشي نيز فايده مند شويد.

شستن فرش به صورت سطحي
ممكن ميباشد قصد شما از شستشوي فرش صرفا برطرف كردن لكه در كناره‌اي از فرش باشد. شايد هم فرش شما زياد آلوده و كثيف نباشد. در‌اين‌صورت‌ نيازي به شستن عمقي فرش وجود ندارد. شما مي توانيد با به كارگيري از مواد شستشو كه به شامپوي فرش مشهور مي باشند، فرش خويش را بشوييد. ولي بهتر ميباشد پيش از زدن شامپوي فرش، از جاروي برقي به كار گيري نمائيد. اين عمل براي اين ميباشد كه خاك فرش گرفته گردد.

براي شستن قالي با به كارگيري از شامپوي فرش كافي ميباشد يك پياله آب و يك اسفنج داشته باشيد. شامپوي فرش را به اندازه‌ي كافي (معمولا يك در بطري شامپو) باطن كاسه آب بريزيد. بعد آب را با دست بهم بزنيد. با اينكار بر روي كاسه آب كف سفيدي ساخت و ساز مي شود. با به كار گيري از اسفنج، كف سپيد را بر روي فرش بماليد. بگذاريد كف و مواد شستشو بر روي فرش بماند. پس از مدتي اين كف محو شود. كافي ميباشد يك الي دو ساعت به فرش زمان دهيد تا رطوبت آن كم آب خواهد شد.


شستن فرش با شامپو فرش
دقت داشته باشيد در هنگام استعمال از ماده هاي شوينده زيرا شامپو فرش از دستكش عمل به كارگيري فرمائيد. چون اين مواد شستشو به پوست زخم مي رسانند. همينطور برخي از پوست‌ها نسبت به‌اين مواد آلرژي دارا‌هستند. به اين ترتيب سفارش مي كنيم كه از دستكش عمل استعمال فرمائيد.

شستن فرش كاملا
در شرايطي كه قصد شما شستن ظريف و بي نقص فرش ميباشد، بايستي شغل هاي ذيل را ايفا دهيد.

قبل از شستن فرش، خاك آن را بگيريد
در قديم براي اينكه خاك فرش را بگيرند، فرش را با چوب مي‌زدند. براي اين عمل فرش را بر روي ديوار يا اين كه نرده مي‌انداختند. بعد از آن با چوب استارت به زدن فرش مي‌كردند تا خاك فرش گرفته خواهد شد. خوشبختانه امروزه ديگر نيازي به چوب زني فرش وجود ندارد. براي به دست آوردن خاك فرش ميتوانيد از جاروي برقي به كار گيري نماييد. با به كار گيري از جاروي برقي، خاك فرش، زباله‌ها و موهاي مو جود در قالي را تا آنجا كه ميتوانيد بگيريد.

لازمه شستن فرش، آب زدن به آن ميباشد
فرش يا اين كه قالي را به ميحط گشوده به عنوان مثال ايوان ببريد. آب را به روي فرش گشوده نمائيد. كلاً آب لازمه‌ي هر شست و شويي ميباشد. براين اساس بگذاريد تك تك فرش تر خواهد شد. اين فعاليت منجر ميشود تا آب به تار و پود فرش نفوذ نمايد. فرش تر به راحتي ماده شوينده را به خويش ميگيرد.

استعمال از ماده شوينده براي از در بين بردن لكه و كثيفي فرش
در آغاز بر كناره‌اي از فرش ماده شوينده خويش را بريزيد. پودر لباسشويي يكي‌از رايج‌ترين شوينده‌هاي خانگي براي شستن فرش ميباشد. چندين دقيقه (پنج الي قريه دقيقه) ماده هاي شوينده را بر روي فرش بگذاريد و آن گاه آن را بشوييد. در شرايطي‌كه مواد شوينده به رنگ و بافت فرش زخم نرسانده بود، آن را بر كل فرش بريزيد. بعد از آن با جارو ماده هاي شوينده را بر روي سطح فرش پخش فرماييد. كف نتيجه ها گرديده از مواد شستشو را بر آحاد سطح فرش برسانيد. بگذاريد يكسري دقيقه مواد بر روي فرش بماند. آن گاه آغاز به آبكشي فرش فرمائيد. در قديم با استعمال از پياله‌هاي فلزي آب فرش را مي‌گرفتند. البته امروزه با به كار گيري از جاروهاي گروه بلند كم آب كن مي‌اقتدار اين فعاليت را ريلكس‌خيس ايفا بخشيد.

پاياني مرحله شستن فرش، لوله كردن و كم آب كردن
در نهايي مرحله شستن فرش، هنگام آبكشي، فرش را لوله مي‌نمايند. بهتر ميباشد براي لوله كردن، به ازاي هر مورد الي يك و نيم متر از پهنا فرش، يك نفر باشد. لوله كردن فرش سبب ساز مي گردد زردآب و مواد شستشو از فرش بيرون خواهد شد. بعد نوبت به پهن كردن قالي به خواسته كم آب شدن آن ميرسد. براي اينكار بهتر ميباشد فرش را از يك بلندي مثل حاشيه بام يا اين كه نرده معلق كرد. درصورتي كه كه قوي به پهن كردن فرش بر روي بلندي نيستيد، عملكرد فرماييد آن را به به عبارتي شكل لوله گرديده بر روي سطح شيبدار قرار دهيد. اين فعاليت منجر مي‌گردد تا مقدار متعددي از آب فرش بيرون گردد. بعداز يكسري ساعت فرش را گشوده كرده و بر روي سطح كم آب و منزه قرار دهيد. با به كارگيري از پنكه مي‌قدرت به فرايند كم آب شدن فرش سرعت داد.


فرش شسته گرديده روي ديوار بيندازيد تا كم آب گردد
رفع بوي نامطبوع فرش
در حالتي‌كه به هر دليلي فرش به خير كم آب نشود بوي نامطبوعي ميگيرد. استدلال اساسي بوي نم فرش، آفتاب نخوردن فرش ميباشد. اين واقعه معمولا در روزهاي ابري فصل‌پاييز و فصل زمستان صورت مي دهد.

براي رفع اين عطر مي توانيد از گياه اسطوخودوس، پودرهاي جوش شيرين و يا اين كه بوراكس به كار گيري نمائيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۸:۳۱ توسط:علي موضوع: نظرات (0)